Tallie_Ho schreef:Quellian schreef:OF IK MISSCHIEN OOK MAG POSTEN HIER
STTTT!! STTTTT mensen!! Q wil wat zeggen!!
Raap me op nu!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nonce schreef:Angelkisssss schreef:Wel beetje vreemd dat een kat een konijn pakt.....
heb nog niet alles gelezen, maar een kat is van nature een roofdier, (ze vangen ook muizen, vogels), dus waarom geen konijn, op zich niet raar...
(om niemand aan te vallen)
Cayenne schreef:![]()
Ik krijg er ook wat van dat bijna iedereen zijn kat maar los laat lopen tegenwoordig.
Een paar weken geleden liep er weer een door mijn tuin die 2 babymerels te pakken had, en mijn voortuin wordt als kattenbak gebruikt.
Nonce schreef:Cayenne schreef:![]()
Ik krijg er ook wat van dat bijna iedereen zijn kat maar los laat lopen tegenwoordig.
Een paar weken geleden liep er weer een door mijn tuin die 2 babymerels te pakken had, en mijn voortuin wordt als kattenbak gebruikt.
Amen![]()
Heb helemaal niets tegen katten, maar het hierboven beschrevene is idd erg vervelend. En ligt het aan mij,of loopt de straat tegenwoordig vol met katten? Lijkt wel of er ieder huishouden minstens 2 door de straat heeft lopen??
dicenbalt schreef:Pf, het probleem tegenwoordig is dat we onze feeling met de natuur helemaal kwijt zijn.... Alle dieren moeten maar opgesloten worden, want anders is het lastig. En kat hoort vrij te zijn om te gaan waar hij wil (lekker buiten) Net zoals konijntjes, die vind ik zielig in zo'n kooitje. Het is veel netuurlijker om dieren vrij te laten lopen, maar tegenwoordig willen we alles wat niet menselijk is opsluiten. Natuurlijk is het heel erg voor het konijntje, maar als ie niet in zo'n hok had gezeten had ie tenminste nog een eerlijke kans gehad.... Nu lag ie er voor het grijpen, want zo te horen was het hok ook niet erg stevig.
Nonce schreef:Cayenne schreef:![]()
Amen![]()
Heb helemaal niets tegen katten, maar het hierboven beschrevene is idd erg vervelend. En ligt het aan mij,of loopt de straat tegenwoordig vol met katten? Lijkt wel of er ieder huishouden minstens 2 door de straat heeft lopen??
Hackie schreef:Die katten toch tegenwoordig, het zijn net mensen hoe durfen ze
TWEE?? Dat is toch potverdorie toc niet normaal meer ??
*vraag zich af waar het heen gaat in deze wereld...