Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Martina67 schreef:Citaat:Volgens mij luisteren mijn katten beter dan mijn honden
Mijn katten luisteren beslist ook beter dan menige hond! Het is een fabel dat ze niet te trainen zijn.
Je moet alleen iets slimmer zijn dan bij een hond én mega consequent. Zonder (goedluisterende) honden en hondenbezitters te willen kwetsen: Honden zijn dommer dan katten: ze volgen slaafs commando's op
als ze die van hun baasjes tenminste geleerd krijgen.
Fiffill schreef:Honden zijn roedeldieren, het is voor hen logisch dat zij luisteren dat heeft niet zoveel met intelligentie te maken maar meer met instinct.
Katten kan je ook wel dingen leren, wat niet wegneemt dat ik ze nog steeds vrij dom vindt (niet dat ik honden zo slim vind hoor).
Over slimme dieren gesproken, ezels zijn pas slim, echt ik word er soms haast gek van.
Overigens zijn kraaien ook heel intelligent om ze nog maar even aan te halen (niet neer te halen, dat doet cp112 wel).
Fiffill schreef:Martina67 schreef:Mijn katten luisteren beslist ook beter dan menige hond! Het is een fabel dat ze niet te trainen zijn.
Je moet alleen iets slimmer zijn dan bij een hond én mega consequent. Zonder (goedluisterende) honden en hondenbezitters te willen kwetsen: Honden zijn dommer dan katten: ze volgen slaafs commando's op
als ze die van hun baasjes tenminste geleerd krijgen.
Honden zijn roedeldieren, het is voor hen logisch dat zij luisteren dat heeft niet zoveel met intelligentie te maken maar meer met instinct.
Katten kan je ook wel dingen leren, wat niet wegneemt dat ik ze nog steeds vrij dom vindt (niet dat ik honden zo slim vind hoor).
Over slimme dieren gesproken, ezels zijn pas slim, echt ik word er soms haast gek van.
Overigens zijn kraaien ook heel intelligent om ze nog maar even aan te halen (niet neer te halen, dat doet cp112 wel).
Dagmar_k schreef:Lyonesse schreef:
He, die van jou heeft ook witte tenen achter?
Haha, ja!!!
Op foto echt nog in winterglorie, nu iets ranker..
Nijn schreef:Maar waarom moet so'n spin nou meteen dood?
Als je so'n beestje niet met je handen durft te pakken, pak dan een glas en papiertje en laat het buiten los?