Vicome schreef:Mooie foto's Yvanna en wat veel aalscholvers! Snap het wel met zoveel vis dat ze zich daar verzamelen. Is soort lopend of in hun geval vliegend buffet.
Trio op de foto is een aalscholver, reiger en havik vlgs mijn man.
Over vol gesproken ik was net even in Renesse, mijn hemel daar kon je over de hoofden lopen zoveel toeristen daar waren.
Dank je wel
En Renesse, daar stond mijn paard bij Grol. Ook dat moet daar weg hoorde ik, zo jammer.
Ben ook blij dat ik niet meer op Schouwen Duiveland woon, we riepen en ze zullen het daar nog wel roepen denk ik, dat het eiland vanaf pasen tot eind oktober 10 cm daalde door alle toeristen
De Eifel is echt ook een zeer mooi gebied, dus kan het me voorstellen dat je daar graag zou wonen.
Als ik naar het buitenland zou moeten dan zou het wel Spanje en dan in de buurt van Benidorm wonen. Ik vind het en heerlijke stad en er is daar altijd wat te zien. Gelukkig zitten wij direct aan het strand en lekker hoog, dus ook weer rustig genoeg.
Ik vind die boom er ook prachtig uitzien. Ik hou niet van de herfst qua weer, maar wel weer qua licht en de natuur.
En als er paddenstoelen in de grond van een plant groeien is dat inderdaad omdat de grond dan gezond is, is mij altijd geleerd tenminste..
En _Karlijn, we ligggen ‘s winters in de buurt van Gorinchem in de haven, tenminste onze dames, wij gaan naar Benidorm voor een paar maanden. Heerlijk genieten van de zon daar..