Ik hoop echt dat ze bij mij braaf blijven.

Behalve dan het potgrond uit de planten te vissen en in de gordijnen te hangen...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

DGM schreef:CrazyCat schreef:Ja wij hebben die met die bloem, maar de lol is het groene dekseltje los te trekken en dan trekt ie het hele ding om, al het water door de keuken.
Ik overweeg deze aan te schaffen.
Lucky Kitty van keramiek.
[ Afbeelding ]
Deze is zwaar ja, krijgen ze niet om. Heb ik ook
                                                         BarbaravdW schreef:Ik vind jullie allemaal maar flauw hoor. Die katten willen zich gewoon uiten, hun grenzen verleggen, natuurkundige experimenten doen en dat mag allemaal niet want dan wordt de vloer nat/strepen op de kastjes/dweilen midden in de nacht. Heeeeeel flauw!

xoranlover schreef:Ja maar jij bent gemeen personeel…
Jij mishandelt je katten![]()

dan krijgt Ronja misschien wel haar laatste punt voor internationaal kampioen 
                                                         Marcella schreef:Oh Alexia heeft dat ook een poosje gedaan, maar die gebruikt filter om poten schoon te maken met nagels als ze op de bak geweest was.

BarbaravdW schreef:[ Afbeelding ]

BarbaravdW schreef:xoranlover schreef:Ja maar jij bent gemeen personeel…
Jij mishandelt je katten![]()
[ Afbeelding ]
Ja klopt... ze moeten mee naar show, arme zielen.... Zie hier arme Pili in mijn armen helemaal blij met het vogeltje dat tante Ronja had gekregen omdat ze voor het examen een extra keuring moest...
Over twee weken gaan we weerdan krijgt Ronja misschien wel haar laatste punt voor internationaal kampioen