Sees schreef:Oh echt? Oh ik absoluut niet. Hoop dat het beestje toch een ander huisje krijgt.
Ik vraag me oprecht af waarom niet?
Kat had een luxeleventje bij TS volgens mij.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Sclimpre schreef:Beste Corrie, ga je nu niet heel ver in het verdedigen van het asiel? Sommige mensen vinden dat het asiel gelijk heeft, anderen vinden dat het asiel fouten gemaakt heeft. Iedereen heeft recht op zijn mening en waarom telkens daar zo sarcastisch op reageren?
Xanthippe schreef:Sees schreef:Oh echt? Oh ik absoluut niet. Hoop dat het beestje toch een ander huisje krijgt.
Ik vraag me oprecht af waarom niet?
Kat had een luxeleventje bij TS volgens mij.
Evi84 schreef:Sees schreef:Ik was anders wel echt benieuwd waar de kat nu is. Hoop dat het best een fijn nieuw huisje krijgt.
Ik hoop dat het asiel zich aan zijn eigen woord houdt en de kat terugplaatst in zijn eigen territorium waar hij gevangen is, zoals ze zelf aan de buren hadden verteld..
MarjanB schreef:Dit topic is echt zo bizar! Lijkt wel of het topic van 1 persoon is die niet de ts isen diegene die vind t vervelend dat iedereen off-topic gaat maar is zelf het meest verantwoordelijk voor gezwets..
Mocht je nog mee lezen ts, is de kat toevallig nog terug gezet? Zo niet al een nieuwe muizenvanger gevonden?
Anoniem schreef:MarjanB schreef:Dit topic is echt zo bizar! Lijkt wel of het topic van 1 persoon is die niet de ts isen diegene die vind t vervelend dat iedereen off-topic gaat maar is zelf het meest verantwoordelijk voor gezwets..
Mocht je nog mee lezen ts, is de kat toevallig nog terug gezet? Zo niet al een nieuwe muizenvanger gevonden?
Sorry een paar mensen. Mensen die ook graag off topic gaan. Die dit topic ook naar zich toetrekken. Jammer !!!!
ikheetesmee schreef:Corrie ik lees hier al lang mee, en ik vind het ook enorm storend dat jij steeds op vrijwel iedereen moet reageren met een reactie, sneer of weerwoord. Ik vind sommige Posts van mensen best interessant, neem die van upendo of evi84 als voorbeeld. Echter moet ik steeds door jouw continuïteit van reacties heen worstelen voordat ik deze er uit kan halen. Echt irritant, sorry. Je bedoelt t vast goed .
MarjanB schreef:Corrie niemand pest je, jij voelt je aangesproken dat is wat anders. Hoge bomen vangen veel wind, dus als jij constant je mening verkondigd dan krijg je ook veel reactie. Het zou je sieren en denk ik ook goed doen als je je wat rustiger op stelt en niet meteen uit intuïtie reageert. Dat mensen je rot pbs enz sturen kan echt niet! Maar je bent wel heel erg aanwezig![]()
En de kat overleeft t allemaal echt wel, wie weet gaat ie van wilde tijger naar suffe huiskat niks mis mee toch?
Anoniem schreef:ikheetesmee schreef:Corrie ik lees hier al lang mee, en ik vind het ook enorm storend dat jij steeds op vrijwel iedereen moet reageren met een reactie, sneer of weerwoord. Ik vind sommige Posts van mensen best interessant, neem die van upendo of evi84 als voorbeeld. Echter moet ik steeds door jouw continuïteit van reacties heen worstelen voordat ik deze er uit kan halen. Echt irritant, sorry. Je bedoelt t vast goed .
Je noemt precies de twee namen die zaken plaatsen terwijl dit niet mag of negatief over het asiel spreken alsof ze erbij waren.
Anoniem schreef:MarjanB schreef:Dit topic is echt zo bizar! Lijkt wel of het topic van 1 persoon is die niet de ts isen diegene die vind t vervelend dat iedereen off-topic gaat maar is zelf het meest verantwoordelijk voor gezwets..
Sorry een paar mensen. Mensen die ook graag off topic gaan. Die dit topic ook naar zich toetrekken. Jammer !!!! Maar een persoon is gestopt nadat een foutje met illegale plaatsing gemaakt werd. Kijk dat waardeer ik !!!!!
Anoniem schreef:Sclimpre schreef:Beste Corrie, ga je nu niet heel ver in het verdedigen van het asiel? Sommige mensen vinden dat het asiel gelijk heeft, anderen vinden dat het asiel fouten gemaakt heeft. Iedereen heeft recht op zijn mening en waarom telkens daar zo sarcastisch op reageren?
Ok ik zal mijn vraag houden tot: was jij erbij toen het asiel dit zei.
Het is niet eens sarcastisch bedoeld, er zijn een paar mensen die het asiel hier enorm graag zwart maakt. Ik vind dat er ook iemand mag vertellen dat de aannames die gemaakt worden niet te staven zijn, omdat men ( ook ik niet) er niet bij was.
Daarom moet men stoppen met dit soort aannames neer te zetten. Dat is het enige waarop ik reageer. En als er weer iemand komt met zaken die het asiel gezegd zou hebben, zal mijn kapotte grammofoonplaat weer afspelen in de woorden: was jij erbij.
Dat is namelijk zeer belangrijk voordat je kunt publiceren wat het asiel gezegd zou hebben.
Net zoals ik niet zeg dat TS liegt maar haar ook niet 100% geloof.
Anoniem schreef:Dit is een uit de hand gelopen topic van hier naar Tokio. Veel mensen zien mij liever vertrekken dan blijven, i know, maar ik zal dat niet doen.
Ik val niemand persoonlijk aan, geef alleen een vraag als tegenstelling van wat er beweerd wordt.
Het enige wat ik vind is dat men hier niet zo op het asiel af mag geven.
Want sorry dat is ook op de man spelen ook als is die er niet bij of doet die of hij/zij er niet bij is.
En ja sarcasme zou je krijgen na alles wat tegen mij gezegd wordt. Maar ben er bestand tegen hoor, want het gaat al lang niet meer om de veiligheid en het welzijn van de kat.
Het is een leuke discussie van het asiel heeft ongelijk en het asiel heeft ongelijk. Met een aantal mensen die terecht zeggen dat men zo niet over het asiel moet spreken.
Anoniem schreef:Topic zou beter hernoemd kunnen worden in: haat naar asiel