Dierenasiel lokt kat, vangt hem en wil dan geld

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 17:15

Sees schreef:
Oh echt? Oh ik absoluut niet. Hoop dat het beestje toch een ander huisje krijgt.

Ik vraag me oprecht af waarom niet?
Kat had een luxeleventje bij TS volgens mij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 17:33

Sclimpre schreef:
Beste Corrie, ga je nu niet heel ver in het verdedigen van het asiel? Sommige mensen vinden dat het asiel gelijk heeft, anderen vinden dat het asiel fouten gemaakt heeft. Iedereen heeft recht op zijn mening en waarom telkens daar zo sarcastisch op reageren?

Ok ik zal mijn vraag houden tot: was jij erbij toen het asiel dit zei.
Het is niet eens sarcastisch bedoeld, er zijn een paar mensen die het asiel hier enorm graag zwart maakt. Ik vind dat er ook iemand mag vertellen dat de aannames die gemaakt worden niet te staven zijn, omdat men ( ook ik niet) er niet bij was.
Daarom moet men stoppen met dit soort aannames neer te zetten. Dat is het enige waarop ik reageer. En als er weer iemand komt met zaken die het asiel gezegd zou hebben, zal mijn kapotte grammofoonplaat weer afspelen in de woorden: was jij erbij.

Dat is namelijk zeer belangrijk voordat je kunt publiceren wat het asiel gezegd zou hebben.
Net zoals ik niet zeg dat TS liegt maar haar ook niet 100% geloof.

Dit is een uit de hand gelopen topic van hier naar Tokio. Veel mensen zien mij liever vertrekken dan blijven, i know, maar ik zal dat niet doen.

Ik val niemand persoonlijk aan, geef alleen een vraag als tegenstelling van wat er beweerd wordt.

Het enige wat ik vind is dat men hier niet zo op het asiel af mag geven.
Want sorry dat is ook op de man spelen ook als is die er niet bij of doet die of hij/zij er niet bij is.

En ja sarcasme zou je krijgen na alles wat tegen mij gezegd wordt. Maar ben er bestand tegen hoor, want het gaat al lang niet meer om de veiligheid en het welzijn van de kat.
Het is een leuke discussie van het asiel heeft ongelijk en het asiel heeft ongelijk. Met een aantal mensen die terecht zeggen dat men zo niet over het asiel moet spreken.

Topic zou beter hernoemd kunnen worden in: haat naar asiel

Niets naar jou persoonlijk hoor, gewoon een uitleg. Ben nogal standvastig. Ontstip niet, lees gewoon en haak daar in waar ik denk dat zaken onrechtvaardig neergezet worden. Neem ook soms een uitdaging aan. Die persoon heeft daar het antwoord nu op. Jaaaaa nu zijn jullie nieuwsgierig. Don’t worry ben er van overtuigd dat dat hier nog vermeld wordt door een bokker. Ik verraad niets hahahah

MarjanB

Re: Dierenasiel lokt kat, vangt hem en wil dan geld

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 17:36

Dit topic is echt zo bizar! Lijkt wel of het topic van 1 persoon is die niet de ts is :') en diegene die vind t vervelend dat iedereen off-topic gaat maar is zelf het meest verantwoordelijk voor gezwets..

Mocht je nog mee lezen ts, is de kat toevallig nog terug gezet? Zo niet al een nieuwe muizenvanger gevonden?

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 17:36

Xanthippe schreef:
Sees schreef:
Oh echt? Oh ik absoluut niet. Hoop dat het beestje toch een ander huisje krijgt.

Ik vraag me oprecht af waarom niet?
Kat had een luxeleventje bij TS volgens mij.

Het beestje is inmiddels oud (en stoffig en mank). Ik gun dat diertje iets minder hard werken voor z'n eten en iets meer warmte voor de stramme botjes en iets meer supervisie ipv dat ie ineens zo maar ergens dood ligt en pas na weken wordt gemist.

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 17:37

Evi84 schreef:
Sees schreef:
Ik was anders wel echt benieuwd waar de kat nu is. Hoop dat het best een fijn nieuw huisje krijgt.

Ik hoop dat het asiel zich aan zijn eigen woord houdt en de kat terugplaatst in zijn eigen territorium waar hij gevangen is, zoals ze zelf aan de buren hadden verteld..

Ja inderdaad ik ook, als ts hem graag terug had gehad had ze er wel meer werk van gemaakt.
Ik hoop dat de kat een liefdevol huis krijgt en veel liefde.

Ik snap wat je bedoeld, Marian B

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 17:42

MarjanB schreef:
Dit topic is echt zo bizar! Lijkt wel of het topic van 1 persoon is die niet de ts is :') en diegene die vind t vervelend dat iedereen off-topic gaat maar is zelf het meest verantwoordelijk voor gezwets..

Mocht je nog mee lezen ts, is de kat toevallig nog terug gezet? Zo niet al een nieuwe muizenvanger gevonden?

Sorry een paar mensen. Mensen die ook graag off topic gaan. Die dit topic ook naar zich toetrekken. Jammer !!!! Maar een persoon is gestopt nadat een foutje met illegale plaatsing gemaakt werd. Kijk dat waardeer ik !!!!!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 24-01-18 17:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 17:44

Anoniem schreef:
MarjanB schreef:

Sorry een paar mensen. Mensen die ook graag off topic gaan. Die dit topic ook naar zich toetrekken. Jammer !!!!

Je beseft dat je nu precies hetzelfde doet?

En ondertussen is TS allang met de horizon vertrokken :')
Jammer dat we niet te horen krijgen hoe het met de kat af loopt, want ik gok niet dat het asiel ooit haar kant komt vertellen.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 17:54

Vind je het gek. TS heeft wel wat beters de doen dan 124 pagina`s geneuzel aanlezen over een zaak die voor haar al lang afgesloten is. Kat zit in het asiel, er wordt niet betaald. Prima. Klaar.

Hoe sneu is het dat mensen hier echt contact op willen nemen met asiel om andere kant te horen? Wie ben jij dan om dat te doen... TS heeft het al lang afgerond en dat moet gerespecteerd worden.

Corrie, ik vind je door je kwetsende sarcasme (citaat: helemaal uit belgie, etc.) en opdringerige posts echt een irritante stoorzender in dit topic hoewel het voor sommige toch leerzaam kan zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 17:54

Zeker besef ik dat. Maar 1 ding in mijn leven heb ik ook beseft. Ik laat me niet meer wegpesten door een paar mensen. Ik heb genoeg klappen in mijn leven gehad en genoeg de underdog geweest. Ik kom uit voor mijn mening of men dat bevalt of niet. Men voelt zich sterk omdat men medestanders heeft. Maar diep binnenin jezelf weet men dat ik gelijk heb. Men mag niets negatiefs zeggen over dit asiel zonder alles te weten.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 17:57

Je kan voor je mening uitkomen of erover doordrammen..
Ik ben nieuwsgierig hoe het afloopt en hoef niet dit geneuzel te lezen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 17:58

quera schreef:
Je kan voor je mening uitkomen of erover doordrammen..
Ik ben nieuwsgierig hoe het afloopt en hoef niet dit geneuzel te lezen...

Ik dram alleen als er iets gezegd wordt of geplaatst word wat onmogelijk juist kan zijn. Or when i am spoken to

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 18:00

Van de 120 pagina`s heb jij er 10 gepost....
allemaal dingen die onmogelijk waar kunnen zijn?

ikheetesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 18:01

Corrie ik lees hier al lang mee, en ik vind het ook enorm storend dat jij steeds op vrijwel iedereen moet reageren met een reactie, sneer of weerwoord. Ik vind sommige Posts van mensen best interessant, neem die van upendo of evi84 als voorbeeld. Echter moet ik steeds door jouw continuïteit van reacties heen worstelen voordat ik deze er uit kan halen. Echt irritant, sorry. Je bedoelt t vast goed .

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 18:02

Corrie niemand pest je, jij voelt je aangesproken dat is wat anders. Hoge bomen vangen veel wind, dus als jij constant je mening verkondigd dan krijg je ook veel reactie. Het zou je sieren en denk ik ook goed doen als je je wat rustiger op stelt en niet meteen uit intuïtie reageert. Dat mensen je rot pbs enz sturen kan echt niet! Maar je bent wel heel erg aanwezig :)

En de kat overleeft t allemaal echt wel, wie weet gaat ie van wilde tijger naar suffe huiskat niks mis mee toch?

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 18:02

Waarom steek je er nog zoveel moeite in... Dat je er zelf niet moe van word.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 18:03

ikheetesmee schreef:
Corrie ik lees hier al lang mee, en ik vind het ook enorm storend dat jij steeds op vrijwel iedereen moet reageren met een reactie, sneer of weerwoord. Ik vind sommige Posts van mensen best interessant, neem die van upendo of evi84 als voorbeeld. Echter moet ik steeds door jouw continuïteit van reacties heen worstelen voordat ik deze er uit kan halen. Echt irritant, sorry. Je bedoelt t vast goed .

Je noemt precies de twee namen die zaken plaatsen terwijl dit niet mag of negatief over het asiel spreken alsof ze erbij waren.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 18:04

Dan zijn de mods daar om dat op te lossen, zoals al gebeurd is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 18:07

MarjanB schreef:
Corrie niemand pest je, jij voelt je aangesproken dat is wat anders. Hoge bomen vangen veel wind, dus als jij constant je mening verkondigd dan krijg je ook veel reactie. Het zou je sieren en denk ik ook goed doen als je je wat rustiger op stelt en niet meteen uit intuïtie reageert. Dat mensen je rot pbs enz sturen kan echt niet! Maar je bent wel heel erg aanwezig :)

En de kat overleeft t allemaal echt wel, wie weet gaat ie van wilde tijger naar suffe huiskat niks mis mee toch?

Nee nee ik bedoel niet letterlijk pesten. Ik weet en heb gevoeld wat dat is. Maar je hebt gelijk ik ben erg aanwezig. En ik moet zeggen dat ik ook lieve pb,s gekregen heb. Ik ben al over het punt heen dat ik me aantrek dat ik aangevallen ben hoor.
En de kat, ja ik hoop dat hij een goed huisje krijgt. Maar dat wilde ik ook bij TS daarom wilde ik het betalen. Kat is daar gewend en weet niet beter. Dus ik dacht kat zou terug moeten keren waar hij gewend was. Of ik het nu wel of niet eens was met TS. Maar helaas allemaal niet gebeurd en kat krijgt naar ik hoop een goed tehuis. Daar ga ik in ieder geval wel van uit.

ikheetesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 18:08

Anoniem schreef:
ikheetesmee schreef:

Je noemt precies de twee namen die zaken plaatsen terwijl dit niet mag of negatief over het asiel spreken alsof ze erbij waren.

Maar is het dan aan jou de taak om daar constant op te reageren? Dingen die echt niet mogen worden wel gereguleerd door mods.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 18:12

Zucht

Geef het goede voorbeeld en reageer niet op mij als ik het niet tegen je heb. Hoef ik ook geen antwoord te geven
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 24-01-18 18:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 18:15

Anoniem schreef:
MarjanB schreef:

Sorry een paar mensen. Mensen die ook graag off topic gaan. Die dit topic ook naar zich toetrekken. Jammer !!!! Maar een persoon is gestopt nadat een foutje met illegale plaatsing gemaakt werd. Kijk dat waardeer ik !!!!!

Ik denk dat jij verantwoordelijk bent voor bijna de helft van de pagina’s in je eentje :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 18:16

Anoniem schreef:
Zucht

Geef het goede voorbeeld en reageer niet op mij als ik het niet tegen je heb. Hoef ik ook geen antwoord te geven

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 18:17

Anoniem schreef:
Sclimpre schreef:
Beste Corrie, ga je nu niet heel ver in het verdedigen van het asiel? Sommige mensen vinden dat het asiel gelijk heeft, anderen vinden dat het asiel fouten gemaakt heeft. Iedereen heeft recht op zijn mening en waarom telkens daar zo sarcastisch op reageren?

Ok ik zal mijn vraag houden tot: was jij erbij toen het asiel dit zei.
Het is niet eens sarcastisch bedoeld, er zijn een paar mensen die het asiel hier enorm graag zwart maakt. Ik vind dat er ook iemand mag vertellen dat de aannames die gemaakt worden niet te staven zijn, omdat men ( ook ik niet) er niet bij was.
Daarom moet men stoppen met dit soort aannames neer te zetten. Dat is het enige waarop ik reageer. En als er weer iemand komt met zaken die het asiel gezegd zou hebben, zal mijn kapotte grammofoonplaat weer afspelen in de woorden: was jij erbij.
Dat is namelijk zeer belangrijk voordat je kunt publiceren wat het asiel gezegd zou hebben.
Net zoals ik niet zeg dat TS liegt maar haar ook niet 100% geloof.

Waarom trek jij het in twijfel? Ken jij het asiel? Werk je daar?
Ken jij TS persoonlijk dat je haar woorden in twijfel trekt?

Jij neemt aannames graag voor feiten aan als het is in het voordeel van het asiel, net als eerder dat iemand schreef dat het zou kunnen liggen aan dat een asiel geen geopende zakken voer aanneemt, 2 reacties later verkondig jij dat als een feit.
Asiel hier neemt wel aangebroken zakken aan, mits de datum nog leesbaar is, het niet over de datum is, niet nat is geweest of insecten bevat.

Anoniem schreef:
Dit is een uit de hand gelopen topic van hier naar Tokio. Veel mensen zien mij liever vertrekken dan blijven, i know, maar ik zal dat niet doen.

Ik val niemand persoonlijk aan, geef alleen een vraag als tegenstelling van wat er beweerd wordt.

Het enige wat ik vind is dat men hier niet zo op het asiel af mag geven.
Want sorry dat is ook op de man spelen ook als is die er niet bij of doet die of hij/zij er niet bij is.

En ja sarcasme zou je krijgen na alles wat tegen mij gezegd wordt. Maar ben er bestand tegen hoor, want het gaat al lang niet meer om de veiligheid en het welzijn van de kat.
Het is een leuke discussie van het asiel heeft ongelijk en het asiel heeft ongelijk. Met een aantal mensen die terecht zeggen dat men zo niet over het asiel moet spreken.

Ik zou als ik me niet meer welkom zou voelen eens bij mijzelf te rade gaan waarom, is dat om wat ik zeg of de manier waarop.

Anoniem schreef:
Topic zou beter hernoemd kunnen worden in: haat naar asiel

Waar je dat vandaan haalt?
er is gesproken over de algemeen bekend staande handelswijzes van dit soort instellingen, nl vangen en mensen laten betalen om hun dier terug te krijgen.
meerwaarde van het chippen
etc
Heeft niets met haat naar een asiel te maken, de handelswijze van het asiel is opmerkelijk te noemen.
Daarnaast kun je alleen reageren op hetgeen wat TS verteld, niets meer en niets minder.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 18:19

En het topic gaat wéér over Corrie :D Straks komen de discussie over halsbandjes, chippen en Utopia weer. Dan is het cirkeltje weer rond.

cyrus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 18:24

Als ik tussen de regels door lees kan ik het asiel alleen gelijk geven.

En vooral Corrie blijven voeren..

Topic blijft zo lekker lang lopen :D