Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Evi84 schreef:HorseTopShop schreef:Als ze zo geldbelust zijn, zouden ze die brokken toch gewoon aannemen?
Ik vind dat eerlijk gezegd een behoorlijk ondankbare reactie van dit asiel weer, erg typerend.
Evi84 schreef:HorseTopShop schreef:Als ze zo geldbelust zijn, zouden ze die brokken toch gewoon aannemen?
Ik vind dat eerlijk gezegd een behoorlijk ondankbare reactie van dit asiel weer, erg typerend.
HorseTopShop schreef:Het gaat niet om hetzelfde asiel.
En zie de reactie van SinneJ. Grote kans dat ze alleen ongeopende zakken aannemen, omdat ze anders niet weten wat er met de brokken gedaan is. Voor hetzelfde geldt gooit 1 of andere gek er giftige troep in.
Jester_ schreef:Ik heb dit topic in het begin gelezen, maar er waren toen al genoeg reacties dat ik niet heb gereageerd. What the fuuuck happened dat er nu 122 pagina's zijn?In amper 2 weken, zo snel gingen onze HK topics nieteens vroeger
Rivano schreef:safina schreef:...het is net Utopia: oeverloze oninteressante gesprekken van een niet al te hoog niveau. En toch blijf je er naar kijken.
Misschien inspireren we sbs6 wel voor een speciale 'Catopia' spin-off met alleen bokkers die in een asiel opgesloten worden en elke week unaniem voor een kat moeten beslissen of deze al dan niet terecht daar zit en wie ervoor moet betalen.
(Vragen we terror-Jaap van De Gouden Kooi als presentator)
Sees schreef:Ik snap het dan juist weer héél goed. Zou jij van een onbekende een geopende zak voer aan je paard geven?
Evi84 schreef:Sees schreef:Ik snap het dan juist weer héél goed. Zou jij van een onbekende een geopende zak voer aan je paard geven?
Ja - ik zou zelfs er nog niet aan denken dat die persoon opzettelijk die zak zou vergiftigen...
Ik eet bv ook zonder problemen op restaurant en heb zelf zeker ook al open voedingsmiddelen van vreemden aangenomen en opgegeten? Jij niet dan?
Zoals ik al zei: ik zou er zelfs niet aan denken dat iemand bewust zou vergiftigen, dus als een asiel zo kort weigert zonder verdere uitleg - dan komt dat nog steeds heel erg ondankbaar bij mij over.
Daarbij, als je een zak voedsel doneert, dan ziet men die persoon/identiteit - enkel een domme oelewapper zou toch vergiftigen als men je perfect weet te vinden achteraf?
xRaisin schreef:Ik zie ook niet hoe het relevant is dat een ander asiel voedsel weigert aan te nemen. Zelfs al ging het om dezelfde asiel, zie ik nog niet wat dat met de situatie van TS en haar kat te maken heeft.
Evi84 schreef:Sees schreef:Ik was anders wel echt benieuwd waar de kat nu is. Hoop dat het best een fijn nieuw huisje krijgt.
Ik hoop dat het asiel zich aan zijn eigen woord houdt en de kat terugplaatst in zijn eigen territorium waar hij gevangen is, zoals ze zelf aan de buren hadden verteld..
Evi84 schreef:Sees schreef:Ik was anders wel echt benieuwd waar de kat nu is. Hoop dat het best een fijn nieuw huisje krijgt.
Ik hoop dat het asiel zich aan zijn eigen woord houdt en de kat terugplaatst in zijn eigen territorium waar hij gevangen is, zoals ze zelf aan de buren hadden verteld..