Dierenasiel lokt kat, vangt hem en wil dan geld

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 23:36

*overweegt zich aan te melden voor Utopia*

Verdient dat nog een beetje? _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 00:11

Cowboy55 schreef:

Helaas slechts verliezers

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 00:24

Anoniem schreef:
Cowboy55 schreef:

Helaas slechts verliezers

Mwah...die 'show' (die ik overigens nog nooit gezien heb) loopt nog tot 1/7, toch? Sabatical voor 6 maanden, serieuze onkostenvergoeding......let's make a deal! ;)

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 00:25

upendo schreef:
:')

Ook hier ga ik niet meer op je in Corrie. Ik ben een beetje klaar met je praatjes.

Ja ik wordt er ook een beetje moe van.

Anoniem

Re: Dierenasiel lokt kat, vangt hem en wil dan geld

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 00:57

Lekker slapen kunnen we er morgen weer fit tegenaan. Oogjes dicht en snaveltjes toe welterusten

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 01:13

Ik sta werkelijk compleet perplex van de wendingen van dit topic.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 01:14

Ik ook, wat een niveau.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 01:26

Ik heb dit topic in het begin gelezen, maar er waren toen al genoeg reacties dat ik niet heb gereageerd. What the fuuuck happened dat er nu 122 pagina's zijn? :oo In amper 2 weken, zo snel gingen onze HK topics nieteens vroeger

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 01:38

Crazy cat people... :D

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 01:56

Kuggur schreef:

horse people..... crazy cat people with money

Haarbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 01:56

Kuggur: +1 :D

Alane: das waar, ik ben 3 jaar minimaal weggeweest, nu net terug, er is geen steek veranderd XD. Heb ook niet stiekem meegelezen ofzo, echt weg-weg.

Jester_: Vooral oeverloos gezwam, iemand had een samenvatting gemaakt ergens rond pagina 70? De steno-versie; asiel kreeg lucht van Bokt-topic en wil nergens meer aan meewerken. TS heeft bijltje er bij neergegooid en laat de kat waar hij zit. Bokt filosofeert door over het welles-nietes en de legale achtergronden. De kat is de 2-weken grens voorbij en zal wel herplaatst gaan worden. That's about it.

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 01:58

Haarbal schreef:

Alane: das waar, ik ben 3 jaar minimaal weggeweest, nu net terug, er is geen steek veranderd XD. Heb ook niet stiekem meegelezen ofzo, echt weg-weg.

Jester_: Vooral oeverloos gezwam, iemand had een samenvatting gemaakt ergens rond pagina 70? De steno-versie; asiel kreeg lucht van Bokt-topic en wil nergens meer aan meewerken. TS heeft bijltje er bij neergegooid en laat de kat waar hij zit. Bokt filosofeert door over het welles-nietes en de legale achtergronden. De kat is de 2-weken grens voorbij en zal wel herplaatst gaan worden. That's about it.

Doe geen moeite, mensen hebben blijkbaar tijd om zich hier oefenloos mee bezig te houden en dag na dag hun mening over dit onderwerp te ventileren. _O-

Ik doe er even gezellig aan mee, want ik kan niet slapen. :')

Haarbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 02:06

Sja, ik lees voornamelijk mee onder het motto "sjemig de pemig het houdt je van de straat!" :)

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 02:13

Haarbal schreef:

Ik ben langer weggeweest, niet gelezen niets en precies zoals het was.

Wat ik in dit topic meemaak is dat er niet gelijk geroepen wordt dat iemand maar eerst moet bijlezen maar weer uitgelegd wordt wat er speelde. En met af en toe een uitglijder het er redelijk beschaafd aan toe gaat. Jammer vind ik wel dat er af en toe iemand zich geroepen voelt om te vertellen wat anderen te doen en te laten hebben (onzinnigheid van dit topic, terwijl een hoop topics onzinnig zijn van de "Oh wat leuk en gaaf"-geroep topics of de foto fora tot aan "welke hengst voor mijn ongeboren veulen als die een merrie mocht blijken te zijn" topics op F-AM.... want eerlijk of je nu OH en AH roept of niet, TS doet wat ze doen wil, en voor het adviseren van een hengst idem... allemaal verspilde tijd en moeite om het maar zo even te noemen.

Wat zinnig of onzinnig is of kan zijn kan niemand voor een ander bepalen. Nadenken over een bepaald onderwerp vind ik zinnig, kijken of er iets te vinden is op internet idem.

En nee ik kan ook niet slapen :P

Wat ik interessant vind is dat de regels die asielen hanteren gewoon gevolgd worden of het juridisch correct is of niet.

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 02:44

safina schreef:
...het is net Utopia: oeverloze oninteressante gesprekken van een niet al te hoog niveau. En toch blijf je er naar kijken. :+

Misschien inspireren we sbs6 wel voor een speciale 'Catopia' spin-off met alleen bokkers die in een asiel opgesloten worden en elke week unaniem voor een kat moeten beslissen of deze al dan niet terecht daar zit en wie ervoor moet betalen.
(Vragen we terror-Jaap van De Gouden Kooi als presentator)

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 02:45

Ik heb niks te doen ik geloof dat ok het topic maar ga teruglezen :') :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 08:14

safina schreef:
Romy1234 schreef:
Ow wauw zijn jullie nou nog bezig met deze eindeloze discussie? _O-

Dit gaat de 200 pagina's wel halen hoor :Y)

...het is net Utopia: oeverloze oninteressante gesprekken van een niet al te hoog niveau. En toch blijf je er naar kijken. :+

Hahha en dat keek ik ook al niet _O-
Enige waarom ik dit topic nog aangestipt is omdat ik de afloop wil weten :)

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 08:20

Het is volgens mij precies zoals het overal op social media werkt, niet speciaal Bokt (waarom is dat toch steeds, dat iets 'typisch bokt' zou zijn.. het gaat overal zo... :j )

Er wordt iets beweerd, dat is dan waarheid, daar wordt vervolgens wat van gevonden (voors of tegens) en dat wordt dan nogal ongenuanceerd opgeschreven.
En hier worden dan ook nog (jaja het staat openbaar dus dan mag alles.. :roll: ) bedrijfsdocumenten erbij gehaald, die iets te maken zouden hebben met de hoofdvraag (hoe precies weet niemand :') ) en daar worden dan ook weer beweringen over gedaan, al dan niet gebaseerd op wat er werkelijk staat of wat men denkt dat er staat..

Iedereen kan nu overal gewoon zeggen wat men ergens van vind.. en of iets wel of niet waar is, maakt toch niet meer uit? Er is altijd wel iemand die het geloofd :j

De roddelbladen doen al jaren dit soort dingen en die bestaan ook nog steeds.. mensen vinden het heerlijk, dingen over andere mensen te lezen, uitspraken die uit zn verband gehaald worden, en nu kunnen ze ook nog interactief méédoen!

#vindikleuk :D

Koosnaamloos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 08:53

Jester_ schreef:
Ik heb niks te doen ik geloof dat ok het topic maar ga teruglezen :') :=

Succes/sterkte....

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 09:33

Billy schreef:
HorseTopShop schreef:
Is nou echt niemand in staat om het asiel op te bellen om hun kant van het verhaal te horen? Er schijnen er genoeg in het topic te zijn die weten om welk asiel het gaat.
Nu blijft het giswerk op basis van een eenzijdig verhaal.

En denk je dat je van het asiel niet een eenzijdig verhaal krijgt? Denk niet dat die gaan zeggen: ja we hebben de kat opgepakt en we willen hem niet teruggeven want we erkennen de eigenaar niet als eigenaar, dus nu zitten we haar lekker dwars en de kat hebben we in een hokje want wij zijn van die enorme dierenliefhebbers die het beste willen voor een oude stalkat...

Dan heb je de ene kant van het verhaal en de andere kant van het verhaal. De waarheid zal er tussenin zitten.

Maar ik lees net dat we het asiel er niet bij mogen halen. :+

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 09:53

Kuggur schreef:

_O- I confess

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 13:04

Weet je wat ik nou zo ontzettend vreemd vindt....

Ik heb 12,5 kg puppy brokken over á 40 euro. Pup gaat gelijk over op vers vlees. Ik vind het zonde om de brokken weg te gooien en ik krijg ze ook niet verkocht.
Heb net een mail gestuurd naar het asiel met de vraag of ik de hele zak aan ze mag doneren Die zeggen de brokken niet te willen. -O- -O- -O-

Als ze zo geldbelust zijn, zouden ze die brokken toch gewoon aannemen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 13:06

HorseTopShop schreef:
Weet je wat ik nou zo ontzettend vreemd vindt....

Ik heb 12,5 kg puppy brokken over á 40 euro. Pup gaat gelijk over op vers vlees. Ik vind het zonde om de brokken weg te gooien en ik krijg ze ook niet verkocht.
Heb net een mail gestuurd naar het asiel met de vraag of ik de hele zak aan ze mag doneren Die zeggen de brokken niet te willen. -O- -O- -O-

Als ze zo geldbelust zijn, zouden ze die brokken toch gewoon aannemen?

Eens

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 13:06

HorseTopShop, even vollédig off topic, je kunt ook overwegen ze te doneren aan instanties voor zwerhonden in Roemenië oid?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 13:10

Misschien hebben ze geen puppies in dat asiel en willen ze het vanwege de samenstelling niet geven aan de volwassen dieren. Ik zou mijn volwassen dieren ook niet voeren met zoiets