Verdient dat nog een beetje?

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Haarbal schreef:Kuggur: +1
Alane: das waar, ik ben 3 jaar minimaal weggeweest, nu net terug, er is geen steek veranderd XD. Heb ook niet stiekem meegelezen ofzo, echt weg-weg.
Jester_: Vooral oeverloos gezwam, iemand had een samenvatting gemaakt ergens rond pagina 70? De steno-versie; asiel kreeg lucht van Bokt-topic en wil nergens meer aan meewerken. TS heeft bijltje er bij neergegooid en laat de kat waar hij zit. Bokt filosofeert door over het welles-nietes en de legale achtergronden. De kat is de 2-weken grens voorbij en zal wel herplaatst gaan worden. That's about it.
Haarbal schreef:Kuggur: +1
Alane: das waar, ik ben 3 jaar minimaal weggeweest, nu net terug, er is geen steek veranderd XD. Heb ook niet stiekem meegelezen ofzo, echt weg-weg.
Jester_: Vooral oeverloos gezwam, iemand had een samenvatting gemaakt ergens rond pagina 70? De steno-versie; asiel kreeg lucht van Bokt-topic en wil nergens meer aan meewerken. TS heeft bijltje er bij neergegooid en laat de kat waar hij zit. Bokt filosofeert door over het welles-nietes en de legale achtergronden. De kat is de 2-weken grens voorbij en zal wel herplaatst gaan worden. That's about it.
safina schreef:...het is net Utopia: oeverloze oninteressante gesprekken van een niet al te hoog niveau. En toch blijf je er naar kijken.
safina schreef:Romy1234 schreef:Ow wauw zijn jullie nou nog bezig met deze eindeloze discussie?![]()
Dit gaat de 200 pagina's wel halen hoor
...het is net Utopia: oeverloze oninteressante gesprekken van een niet al te hoog niveau. En toch blijf je er naar kijken.
Billy schreef:HorseTopShop schreef:Is nou echt niemand in staat om het asiel op te bellen om hun kant van het verhaal te horen? Er schijnen er genoeg in het topic te zijn die weten om welk asiel het gaat.
Nu blijft het giswerk op basis van een eenzijdig verhaal.
En denk je dat je van het asiel niet een eenzijdig verhaal krijgt? Denk niet dat die gaan zeggen: ja we hebben de kat opgepakt en we willen hem niet teruggeven want we erkennen de eigenaar niet als eigenaar, dus nu zitten we haar lekker dwars en de kat hebben we in een hokje want wij zijn van die enorme dierenliefhebbers die het beste willen voor een oude stalkat...
HorseTopShop schreef:Weet je wat ik nou zo ontzettend vreemd vindt....
Ik heb 12,5 kg puppy brokken over á 40 euro. Pup gaat gelijk over op vers vlees. Ik vind het zonde om de brokken weg te gooien en ik krijg ze ook niet verkocht.
Heb net een mail gestuurd naar het asiel met de vraag of ik de hele zak aan ze mag doneren Die zeggen de brokken niet te willen.![]()
![]()
![]()
Als ze zo geldbelust zijn, zouden ze die brokken toch gewoon aannemen?