Maar eigenlijk vind ik het zo wel genoeg voor dit seizoen. En voor Phoenix was één ronde zat. Ik vind het al knap dat ze haar drie bikkels groot brengt
Volgend jaar weer nieuwe kansen! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Volgend jaar weer nieuwe kansen! Cayenne schreef:Duurde wel even voor hij wilde meewerken hoor
Het kleine broertje/zusje van Pruttel kan ook bijna gereserveerd wordenMijn gevoel zegt dat het ook een man is.
Zit nog wel te dubben wat ik met het ei van Phoenix moet. Ik wil echt niet dat ze een tweede ronde doet.
Dus Pruttel zonder parels zeg maar.
Nog niet echt fotogeniek. De rug en het kopje zijn nog halfkaal
Tenminste, heb haar wel broeds gezien maar niet zien wipwappen. Alle mannen in de grote voliere zijn ook al bezet.Cayenne schreef:Bij nummeren kunnen de giftige stoffen van de stift ervoor zorgen dat het donsje al dood gaat in het ei.
Maar tot nu toe ging het altijd redelijk met bepalen welk ei het oudste is. Alleen nu met Aura en Hermes zat ik er eentje naast 
Had het ook niet verwacht! Ze zat soms wel in een blok, maar dat was meer omdat ze het spelen met zaagsel zo leuk vind (alles eruit gooien en het baasje gooit het wel weer terug
)
)

, wie weet wat ze doet als jij slaapt