Kan nog net......
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Kan nog net......

Keurig opgelost zo, en inderdaad verstandig om hem niet meteen in de drukte te zetten.
Zo kunnen de mensen waar hij nu bij zit ook rustig afscheid nemen en wennen aan het idee dat hij weggaat.

inge81 schreef:hij is gechipt, de chip staat nog op mijn meisjesnaam. Ook heb ik het dossier van de DA, waar heel duidelijk in beschreven staat hoe hij eruit ziet (heeft 2 verschillende kleuren ogen - daaraan is hij redelijk goed te herkennen)
Alleen die mevrouw zei dat ze m heeft laten controleren op een chip en dat die niet was gevondendus hoe dat zit weet ik ook niet.
in elk geval al bedankt voor de reacties.
Ps heb ze toen express wel alle drie laten chippen. Maar is het mogelijk dat een chip niet teruggevonden kan worden?

Wij zijn een paar jaar geleden zo ook onze kat kwijtgeraakt. Waren net verhuisd, beestje toch maar wel naar buiten gelaten (was al net zo'n buitenkat als die van jou) ondanks dat we er nog niet zo lang woonden. Toen is hij op de een of andere manier verdwaald en hebben hem pas een half jaar later weet terug gevonden. iepsel schreef:@wuis, het is misschien handig om wél het hele topic even door te lezen voor je commentaar geeft. Zo irritant dit, mensen die niet even de moeite nemen om te lezen maar wel een topic van ongezouten commentaar voorzien!
), en geen tijd om 'even' 13 pagina's te gaan lezen alvorens te gaan vragen hoe het afgelopen is.
en dat die kat niet thuis is geweest is omdat hij binnen werd gehouden - dus heeft er niet zelf voor gekozen. iepsel schreef:@wuis, het is misschien handig om wél het hele topic even door te lezen voor je commentaar geeft. Zo irritant dit, mensen die niet even de moeite nemen om te lezen maar wel een topic van ongezouten commentaar voorzien!