Kat teruggevonden - wat zouden jullie doen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

HummerTime

Re: Kat teruggevonden - wat zouden jullie doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 23:55

En nog gefeliciteerd Inge Haha! Kan nog net...... Clown

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 23:56

Ik ben ook nog net op tijd om je even te feliciteren met je verjaardag! En alvast ook hopen op een goede afloop met je kat.
Het is al wel heel positief dat de vinders zich kunnen vinden in je voorstellen (rare zin, ik weet het :: )
Veel succes ermee nog!

inge81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-08 23:58

ja nog 2 minuten (en over 1 minuut ben ik pas echt jarig ook) Vork

iedereen in elk geval bedankt voor t meeleven, maar ik had opeens de hele tijd door mensen over de vloer. Tja dan ga je ook niet ff op je gemak achter de computer zitten he.

Trouwens de reden dat hij niet vandaag komt, is omdat ik hem niet de stuipen op t lijf wou jagen. er was toch veel volk over de vloer. morgenavond nog een feestje hier voor de vriendenkring, dus tja dat wordt m dan ook niet, weer te veel mensen.

Die andere familie, is erg gelovig, dus om hun ook te respecteren hebben we zondag ook weggestreept. Dus maandag 9 uur afspraak bij de DA, dan kan hij weer lekker thuiskomen Go jij! Go jij!

nestle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 00:00

gefeliciteerd

Tenshi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 00:08

Gefeliciteerd met je verjaardag en de uitkomst van het gesprek! Haha! Keurig opgelost zo, en inderdaad verstandig om hem niet meteen in de drukte te zetten. Lachen Zo kunnen de mensen waar hij nu bij zit ook rustig afscheid nemen en wennen aan het idee dat hij weggaat.

eline_di

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 00:18

Gefeliciteerd met je verjaardag en ik hoop dat met je kat alles op zijn pootjes terecht komt Lachen

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 00:44

Mooi opgelost zeg, erg coulant van jou ook! En in het belang van het dier.
Hoop dat ie voor jou kiest *Jerry-Jerry*

xLenax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 00:44

Nog gefeliciteerd. En fijn dat jullie nu goede afspraken hebben kunnen maken! Succes verder

linda22

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 08:07

Toevallig dat ik je zo tegen kom. De andere Inge is er nog steeds. Ik ben van Indy weet niet of je dat nog weet.

Maar ff on-topic: Fijn dat je een goed gesprek heb gehad en dat de kat voorlopig even bij jullie blijft!

Groetjes Linda

Angie_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 09:57

Goed nieuws zeg!!! Haha!

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 10:09

fijn dat 't toch nog goed afgelopen is en de vinders er idd ook mee ingestemt hebben Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 10:15

Ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar begrijp dat je de kat nu dus terug hebt? Waarom zet je je tuin niet af dat hij er niet uit kan komen? Voorkomt ook een hoop misverstanden.

Flowerpull

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 10:26

Omdat het een buitenkat is Wuis, die wil lekker overal heen kunnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 10:35

Een buitenkat kan ook buitenkat zijn in een tuin.

Ik moet er niet aan denken mijn katten maar overal te laten rondstruinen, wie weet wat er allemaal met ze kan gebeuren!!
En in dit geval ís er dus al iets gebeurd met de kat van de TS, dus dan zou ik helemaal extra voorzichtig zijn.

solina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 10:40

inge81 schreef:
hij is gechipt, de chip staat nog op mijn meisjesnaam. Ook heb ik het dossier van de DA, waar heel duidelijk in beschreven staat hoe hij eruit ziet (heeft 2 verschillende kleuren ogen - daaraan is hij redelijk goed te herkennen)

Alleen die mevrouw zei dat ze m heeft laten controleren op een chip en dat die niet was gevonden Verward dus hoe dat zit weet ik ook niet.

in elk geval al bedankt voor de reacties.

Ps heb ze toen express wel alle drie laten chippen. Maar is het mogelijk dat een chip niet teruggevonden kan worden?

bij een hond of kat kan de chip verschuiven dus anders even nog eens proberen langst te gaan samen met die vrouw en dan de chip te zoeken kan soms helemaal naar voor schuiven bij de borst

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 11:25

@wuis, het is misschien handig om wél het hele topic even door te lezen voor je commentaar geeft. Zo irritant dit, mensen die niet even de moeite nemen om te lezen maar wel een topic van ongezouten commentaar voorzien!

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 11:34

Super dat jullie het zo opgelost hebben! Echt heel netjes, van beide partijen!

supertinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 12:06

Dit is echt super opgelost zo zeg! Het is denk ik ook wel een prettig idee dat de wijkagent ook mee wil werken door alles in de gaten te houden *LOL* Wij zijn een paar jaar geleden zo ook onze kat kwijtgeraakt. Waren net verhuisd, beestje toch maar wel naar buiten gelaten (was al net zo'n buitenkat als die van jou) ondanks dat we er nog niet zo lang woonden. Toen is hij op de een of andere manier verdwaald en hebben hem pas een half jaar later weet terug gevonden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 12:57

iepsel schreef:
@wuis, het is misschien handig om wél het hele topic even door te lezen voor je commentaar geeft. Zo irritant dit, mensen die niet even de moeite nemen om te lezen maar wel een topic van ongezouten commentaar voorzien!

'Helaas' heb ik ook nog een leven (jawel Knipoog ), en geen tijd om 'even' 13 pagina's te gaan lezen alvorens te gaan vragen hoe het afgelopen is.

Laat staan om áltijd eerst tientallen pagina's te lezen alvorens ergens te kunnen reageren. Vind het erg fijn voor je dat jij die tijd blijkbaar wel hebt, maar niet iedereen heeft dat. Lachen

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 13:19

ik begrijp dat de kat al maanden niet thuis geweest is. In dit geval hij heeft nu een goed en zorgzaam adres zou ik het zo laten. Je weet dat hij het goed heeft.

inge81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-08 14:10

het is ondertussen al op een andere manier opgelost friesiszwart Knipoog en dat die kat niet thuis is geweest is omdat hij binnen werd gehouden - dus heeft er niet zelf voor gekozen.

sarah_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 14:15

op welke pagina staat jullie oplossing? Ik ben benieuwd

Nikitah86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 14:24

Klinkt alsof het goed opgelost gaat worden maar nog best een moeilijk staartje kan krijgen... Ik ben erg benieuwd en duim dat de chip gevonden wordt en dat hij voor jullie huisje kiest!

Angie_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 14:38

iepsel schreef:

Ga ik volledig met akkoord, als je de tijd niet hebt het topic te doorlezen (kan in 5 minuten hoor als je snel de pagina's eens overloopt) én dus niet op de hoogte bent van alles, laat het dan zo en post niets...

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 15:25

Wat fijn Inge, dat jullie gezamelijk een oplossing hebben kunnen vinden.

Nou maandag nog afwachten en dan maar heel hard hopen dat hij na 2 a 3 weken niet voor hun huisje kiest, maar bij jou blijft.