Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Ongevaarlijke hond"
"Twee combi's met vier agenten reden tot bij de zetel waarin de American Stafford lag te slapen. Zonder uitstappen vuurden ze vanuit de combi een schot af. De kogel ging dwars door de kop van de hond en de zetel. De zwaargewonde hond probeerde nog te vluchten, maar werd vervolgens afgemaakt", luidt het in een persbericht. Volgens BLID had de hond nog nooit een vlieg kwaad gedaan.
Noodgedwongen teruggetrokken
Commissaris Noens van de lokale politie laat in een reactie dan weer weten dat de politiemensen opgeroepen waren voor een agressieve hond die mensen lastiggevallen had in Asse-Terheide.
"Toen de politiemensen ter plaatse kwamen, stelde de hond zich ook tegen hen agressief op en moesten ze noodgedwongen terug in de wagen plaatsnemen", aldus Noens. De commissaris gaat de betrokken politiemensen bevragen over de details van het voorval en zal maandag meer toelichting geven in een persbericht. (belga/sd)
Vie schreef:Idd, allemaal andere wendingen...
De politie werd opgeroepen voor een agressieve hond die mensen lastig viel. Welke mensen moet die hond op dat uur lastig vallen?
Ik ga er zo maar van uit dat mensen werken enzo, kinderen horen dan in bed te liggen en de al dan niet wel wakkere mensen dienen niet op het terrein van die bewoners te zijn.
De politie werd opgeroepen voor een agressieve hond die mensen lastig viel. Welke mensen moet die hond op dat uur lastig vallen?
Ik ga er zo maar van uit dat mensen werken enzo, kinderen horen dan in bed te liggen en de al dan niet wel wakkere mensen dienen niet op het terrein van die bewoners te zijn.
Ylana schreef:Vie schreef:Idd, allemaal andere wendingen...
De kranten jongen/man.