Wat voor soort spin is dit?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

shera

Re: Wat voor soort spin is dit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 16:01

Als je zo'n joekel plat slaat heb je een heleboel smurriezooi.... Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 16:46

0maris0 schreef:
Die spin (1e foto..)
Is nooit alleen he'' hoorde ik van mn pa..
Ze zijn altijd met zn 2en..
Dus succes!! houd er zelf ook niet van maar heb er zeker al dik 10 in mn huis gehad..

Ik weet het ik weet het.....Mss een gerust gestelde gedachte dat ik nummer 2 nog niet heb gezien? Haha!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 16:47

Jaah indd, gaaaatver.. Me pa zegt ook altijd :"ach Suus zij maken je muggen af enzo".
Jaah pa lekkere geruststelling, en ze lopen zeker heel "perongeluk" over me heen Koe

M'n vorige lerares , die had ook iets met spinnen,
Altijd als er 1 in de kamer liep viel die op een 1 of andere manier boven op haar Nagelbijten / Gniffelen
Je zult het maar hebben zeg brrr

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 18:38

Een aantal weken terug zag ik door de gang van het huis waar ik toen nog woonde, ook zo'n grote spin hard voorbij rennen 's avonds laat. Dus ik roep mijn vriend, no way dat ik die zelf oppak... Vriendlief pakt em vrolijk op en pest mij er een beetje mee... Ineens: Ah de bitch! Had ie gebeten Nagelbijten / Gniffelen Was een waarschuwingsbeetje of zo... Vriend wil em buiten te deur zetten, maar ik zie dat beest ineens op luttele centimeters voorbij mijn hoofd vliegen en mn vriend volop schelden. Had dat beest weer gebeten en hard ook! Beestje maar onder een glas gezet, met een papiertje en naar buiten gezet. Ik heb voor de zekerheid maar even gekeken op internet wat voor spin het was Huilen van het lachen

Enkele maanden daarvoor had ik lekker mijn badjas aangetrokken en ging ontbijt klaarmaken. Ik moest in de kelderkast ( = kast onder trap) wezen. Ineens zie ik een zwarte vlek op mijn witte zachte badjas boven mijn linkerborst... EN JAWEL! Zo'n grote spin... Ik gaf een gilletje en sla dat beest van me af... Die schiet de kelderkast in, dus ik met een klap die deur dicht... Komt vriendlief even later naar beneden met wat er nou was... O niks hoor schat, alleen maar zooo'n grote (houd duim en wijsvinger uit elkaar) spin op mijn badjas... We hadden een iets ander ontbijt dan ik in gedachten had, ik deed die deur niet meer open Tong uitsteken

Ik vermoed dat dat beest dezelfde was als die later door de gang rende Nagelbijten / Gniffelen

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 17:56

hahaha gatver.. je vriend heeft toch niks overgehouden aan die beet he ?

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 18:02

Ik wist niet eens dat die beesten konden bijten!

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 21:01

suusiejj schreef:
hahaha gatver.. je vriend heeft toch niks overgehouden aan die beet he ?

Hij had een dag een gevoelig plekje op zn duim Tong uitsteken Hij lachte mij later hard uit dat ik een beetje bleek om de neus zag Duivel Vind je het gek met zo'n beest die op centimeters voorbij je gezicht komt vliegen Clown dat hij gebeten was, was niet zo erg Tong uitsteken

Angg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 21:38

dat hij gebeten was, was niet zo erg Tong uitsteken

ROFL ROFL Zou ik ook zeggen hoor

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 23:57

Bij mij viel er zo een uit de wc rol toen ik op de wc zatecht eng die dingen Clown

Tarqsgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 00:07

Gètver!!!
Hebben jullie ook nachtmerries over spinnen? ik wel nm.

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 00:18

Haha ja eentje altijd als ik ziek word.. Over reuze spinnen die de wereld overnemen ROFL en dan zijn wij net zo klein als spinnen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 00:44

Fairytail schreef:
Bij mij viel er zo een uit de wc rol toen ik op de wc zatecht eng die dingen Clown

O wat vrezelijk....en die beet!!!!!!!!! Jeej nooit geweten!

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 01:00

Tinkelbel schreef:
Laatst lag ik in bed, krijg ik een smsje, dus mijn telefoon die licht op. Gevolg: ik zie een ENORME zwarte spin op het kussen naast mij kruipen!! Heb het hele huis bij elkaar gegild geloof ik, ik sprong uit bed!

Tadaa. Tong uitsteken Dat had ik ook laatst. Zat rustig achter m'n laptop te typen, zie ik ineens in het licht iets zwarts naar me toe hollen met z'n lange poten. Ik heb gegíld dat je dr even niet lekker van wordt. En m'n moeder liet hem vervolgens vallen en ik heb twee nachten beneden op de bank geslapen. Clown