Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
0maris0 schreef:Die spin (1e foto..)
Is nooit alleen he'' hoorde ik van mn pa..
Ze zijn altijd met zn 2en..
Dus succes!! houd er zelf ook niet van maar heb er zeker al dik 10 in mn huis gehad..

Was een waarschuwingsbeetje of zo... Vriend wil em buiten te deur zetten, maar ik zie dat beest ineens op luttele centimeters voorbij mijn hoofd vliegen en mn vriend volop schelden. Had dat beest weer gebeten en hard ook! Beestje maar onder een glas gezet, met een papiertje en naar buiten gezet. Ik heb voor de zekerheid maar even gekeken op internet wat voor spin het was

suusiejj schreef:hahaha gatver.. je vriend heeft toch niks overgehouden aan die beet he ?
Hij lachte mij later hard uit dat ik een beetje bleek om de neus zag
Vind je het gek met zo'n beest die op centimeters voorbij je gezicht komt vliegen
dat hij gebeten was, was niet zo erg

Zou ik ook zeggen hoor
en dan zijn wij net zo klein als spinnen.. Fairytail schreef:Bij mij viel er zo een uit de wc rol toen ik op de wc zatecht eng die dingen
Tinkelbel schreef:Laatst lag ik in bed, krijg ik een smsje, dus mijn telefoon die licht op. Gevolg: ik zie een ENORME zwarte spin op het kussen naast mij kruipen!! Heb het hele huis bij elkaar gegild geloof ik, ik sprong uit bed!
Dat had ik ook laatst. Zat rustig achter m'n laptop te typen, zie ik ineens in het licht iets zwarts naar me toe hollen met z'n lange poten. Ik heb gegíld dat je dr even niet lekker van wordt. En m'n moeder liet hem vervolgens vallen en ik heb twee nachten beneden op de bank geslapen.