Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kekaro schreef:de hond was van de vriend van de ts....ik neem aan dat het hondje daar gewoon in huis woonde.
dat het loslopen op dat terrein op eigen risico is dat zou nog best eens kunnen
alleen als mijn hond een andere hond iets aan zou doen zou ik mijn verzekering dat laten regelen.
BrankaZ schreef:Meetje22 schreef:Zo dan...........
Mag ik vragen wat er nu met de staff gaat gebeuren?
Vind dit namelijk geen dierlijk gedrag meer.
Zolang je niet weet wat de aanleiding is vind ik dit een misplaatste opmerking. Want ik vermoed dat het zeer zeker dierlijk gedrag kan zijn. Of het maatschappelijk wenselijk is, is iets totaal anders. Maar een Staff is een ras met een stevig karakter. En een JR heeft ook een pittig karakter, menig JR heeft grootheidswaanzin wat door het tillen van eigenaars wordt bevestigd. Het kan dus zijn dat de JR een in de ogen van de Staff ongepaste houding aannam en de Staff hem dus gigantisch op zijn plaats heeft willen zetten. Een JR zal niet snel opgeven en als zoiets hier is gebeurd .....
slimmerik schreef:Ik kan me voorstellen dat je daar nu even geen zin in hebt. Neem ook een paar dagen de tijd. Maar vind je het niet netjes om ons, die begaan waren/zijn met je, antwoord te geven op de vragen?
Ellebel schreef:Wat erg dat hij het uiteindelijk niet gehaald heeft!
Overigens is je schoonvader strafbaar, volgens de GWWD. Ik kan er echt niet bij dat hij dat gedaan heeft. Hij mag geen T61 of euthasaat oid in huis hebben, ik ben dus ook bang dat ie het met iets anders heeft gedaan, wat het allemaal nog even een stukje erger maakt. Plus dat meneer vast ook niet netjes eerst het beestje onder zeil heeft gebracht. Walgelijk. Ik ken boeren genoeg, maar niet eentje die zijn eigen beesten op zo'n manier om zeep zou helpen en al helemaal niet zijn bloedeigen hond. Zo iemand geeft boeren een slechte naam.
katiavl schreef:niemand heeft die spullen in huis, ook niet een boerenbedrijf