Ze heeft zeker niet de rastypische Chihuahua voetjes en haar ogen doen mij meer aan mijn Jack Russell kruising denken dan aan een Chihuahua

Ze ziet er wel lief uit.[/quote]
ja idd ze heeft wat weg van een jack russel
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ThePast03 schreef:_mistique_ schreef:is dit echt zo?
ik vind der wel op een chi lijken hoor
ze heeft niet alle "punten" van een chi, maar ze is ook geen volle
maar oogjes en poten heeft ze zeer zeker van een chi
Ze heeft zeker niet de rastypische Chihuahua voetjes en haar ogen doen mij meer aan mijn Jack Russell kruising denken dan aan een Chihuahua
Ze ziet er wel lief uit.
ThePast03 schreef:pubelia schreef:@ ThePast03: al noemt ze het een duitse dog, is toch niet het probleem, gaat toch over het wel al dan niet goed is...
Van mij mag het, maar realiseer je wel dat de handel (en alle hondenellende die daarin voorkomt, denk er maar eens aan hoe de ouderdieren gehouden worden) wel vaart bij de mensen die niet weten hoe een Chihuahua eruit ziet.
Verder wordt dit een topic van herhalingen en nog eens herhalingen.
Mensen die oprecht geïnteresseerd zijn in de Chihuahua verwijs ik naar de rasvereniging:
http://www.chihuahuaclub.nl/index.html
ThePast03 schreef:pubelia schreef:
Van mij mag het, maar realiseer je wel dat de handel (en alle hondenellende die daarin voorkomt, denk er maar eens aan hoe de ouderdieren gehouden worden) wel vaart bij de mensen die niet weten hoe een Chihuahua eruit ziet.
Verder wordt dit een topic van herhalingen en nog eens herhalingen.
Mensen die oprecht geïnteresseerd zijn in de Chihuahua verwijs ik naar de rasvereniging:
http://www.chihuahuaclub.nl/index.html
Wat een onzin, meestal (lees meestal) zijn de kruisingen wel sterker dan een " ras" echte hond.
Ik wil zelfs geen ras echte hond. Ik heb het vaker bij een ras hond fout zien gaan dan bij een krusing hond. En dan nog wil het niet zeggen dat een ras hond lief is. Een ras hond heeft dus net zo veel zekerheid als een kruising. En dan nog stel ik ga over een tijd een ras hond kopen, is ook maar een druppel op de hete plaat. dus laat de mensen lekker die dat neit doen...![]()
En dan vergeet je nog de honden in een asiel. Daar word dus ook nooit een stamboom (ok heel soms) bij gegeven.
sunshinelove schreef:ik wil trouwens ook wel zon topic.. zoveel bladzijden
haha
pubelia schreef:Wat een onzin, meestal (lees meestal) zijn de kruisingen wel sterker dan een " ras" echte hond.
Ik wil zelfs geen ras echte hond. Ik heb het vaker bij een ras hond fout zien gaan dan bij een krusing hond. En dan nog wil het niet zeggen dat een ras hond lief is. Een ras hond heeft dus net zo veel zekerheid als een kruising. En dan nog stel ik ga over een tijd een ras hond kopen, is ook maar een druppel op de hete plaat. dus laat de mensen lekker die dat neit doen...![]()
En dan vergeet je nog de honden in een asiel. Daar word dus ook nooit een stamboom (ok heel soms) bij gegeven.
sunshinelove schreef:haha iets met bont denk ik
_mistique_ schreef:geen echt bont *pakt het jasje*