Het gaat goed met haar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eightlegged schreef:Ashkerlon schreef:Mannetjes zijn doei? ... damn ... jij laat er ook geen gras over groeien...
zijn die zo moeilijk kwijt te geraken? Of hadden de spinnen zo'n grote honger
Yup, ze zijn moeilijk kwijt te raken en zeker in deze regio. Ze hadden hier inderdaad ook wel hongerBuiten dat heb ik hier de afspraak dat ik verder geen mannetjes mag houden. Doe ik dit wel dan mag alles weg.
Verder wil ik hier in dit topic ook géén discussie over, schattige foto's komen zeker nog
Pluttersput schreef:Wat een plaatjes.... Vind het wel jammer dat ze al doei zijn, maar idd, zo zou het in de natuur ook kunnen voorkomen. Klopt het dan dat je nu nog maar 6 dames overhebt?
Cyntje schreef:Maar hoe laat jij je muizen dekken dan als je zelf geen mannetjes hebt?
Gieltje2002 schreef:Alleen hebben ze dan een kans om weg te komen. In een bak met vier glazen platen is dat lastig he?!!![]()
Sorry, maar kan er altijd slecht tegen als mensen zeggen dat het de natuur is. In de natuur hebben beesten een eerlijke kans en worden niet door kleur, geslacht of wat dan ook opgegeten, maar omdat ze zwakker zijn. Kan hier heel fel in zijn, dus ga stoppen met dit topic. Anders gaat het inderdaad een discussie worden.
Pluttersput schreef:Klopt het dan dat je nu nog maar 6 dames overhebt?