Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xx_Horsiex schreef:Desiree hou je mond toch eens, je komt me de strot uit met je irritante opmerkingen en je onzin gekletst. En dat typische gezanik over poezen mensen nog meer. Bah, echt bah in een woord. Ik hoop dat hier een slotje op gezet wordt, want mensen worden het toch nooit eens.
JustNanno schreef:xx_Horsiex schreef:Desiree hou je mond toch eens, je komt me de strot uit met je irritante opmerkingen en je onzin gekletst. En dat typische gezanik over poezen mensen nog meer. Bah, echt bah in een woord. Ik hoop dat hier een slotje op gezet wordt, want mensen worden het toch nooit eens.
Misschien dan even zorgen voor een paar goede tegenargumenten?
JustNanno schreef:Goed, dan niet.
Citaat:............dat een kat het begrijpt dat hij binnen de lijn van zijn eigen tuin moet blijven? Het is een dier nogaantoe, die snappen dat gewoonweg niet, hetzelfde als jij tegen een hond zegt, ga effe bij de bakker drie broden halen.
xx_Horsiex schreef:Desiree hou je mond toch eens, je komt me de strot uit met je irritante opmerkingen en je onzin gekletst. En dat typische gezanik over poezen mensen nog meer. Bah, echt bah in een woord. Ik hoop dat hier een slotje op gezet wordt, want mensen worden het toch nooit eens.
JustNanno schreef:Citaat:............dat een kat het begrijpt dat hij binnen de lijn van zijn eigen tuin moet blijven? Het is een dier nogaantoe, die snappen dat gewoonweg niet, hetzelfde als jij tegen een hond zegt, ga effe bij de bakker drie broden halen.
Deze? Hoop ik toch niet
Desiree schreef:Ik ben dit topic gestart en het is mijn goed recht om hier in te discusieren. Ik moet alleen van jou mijn mond houden en ik kom alleen jouw strot uit omdat ik argumenten heb die jij niet kunt weerleggenen dat frustreert jou danig. Ik klets geen onzin, JIJ vindt het onzin maar ja, je bent ook niet er objectief is het wel? Jij wil gewoon jouw katten overal rond laten sjouwen zonder je schuldig te voelen voor lastig valllen van buren. VAndaar deze uitbarsting van jou. Als ik jou nu zo de strot uit kom, waarom blijf je dan niet weg uit dit topic?
Cer schreef:Ik sta altijd open voor argumenten
K snap alleen niet dat mensen hun dieren zomaar aan gevaren blootstellen
Cer schreef:Dat is niet waar Horsiex...
Licht es toe?
Cer schreef:Je zegt het zelf al... hoeveel katten komen er, statistisch gezien, om het leven buiten huis, en hoeveel in huis??????
Dan zie je dus dat je ze aan meer gevaar blootstelt als je ze naar buiten laat, dus ik vind dat echt geen argument...
lies schreef:Vinden jullie het dan ook onverantwoordelijk als ouders hun kinderen in de buurt laten spelen? Het zou verschrikkelijk zijn als mijn kind iets overkomt, maar toch vind ik dat een acceptabel risico, want het hoort nu eenmaal bij kinderen, ze willen buiten spelen. Zo ook met mijn katten eigenlijk. Het argument dat katten niet kunnen uitkijken gaat volgens mij niet op, mijn katten kunnen iig beter uitkijken dan mijn dochter van 7.
Ik kan haar toch niet binnen houden tot haar 10e (ofzo) of er altijd maar bij blijven?
lies schreef:In mijn wijk spelen kinderen van 3 wel alleen buiten hoor en die kunnen echt niet uitkijken. Ik zie het verschil niet zo. Als een kind een bal de straat op laat rollen rent ie er ook achteraan. En wordt een kind achtervolgd door zo'n vervelende kl*te hond, rent ie ook zomaar een kant op..