Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Soms is het niet geneesbaar met alle wil van de wereld. Super verdrietig, want dit is inderdaad zeker niet wat je verwacht of wenst. Wat heeft Nala wel een hele mooie tijd mogen hebben nog met jullie na waarschijnlijk een zwaar leven in Roemenië. Hopelijk kun je daar straks met trots en veel liefde naar terugkijken. Maar wat is het onwijs afschuwelijk dat je op deze manier al zo vroeg afscheid moest nemen van je meisje. Nogmaals veel sterkte gewenst

Wat kan je toch veel van zo'n diertje houden he. Wat een fijn leven omringd door liefde heeft ze bij jullie gehad
Heel erg veel sterkte voor jullie allemaal met de rouwverkering. Zal niet meevallen

en wat fijn dat jullie een beetje hebben kunnen uitwaaien in het bos. Zal best nog een tijdje blijven dat je haar wil roepen en checken! 
De foto die ik al eerder plaatste van Nala en Finley neus aan neus is ook op die meeting gemaakt. Hannanas schreef:Ze was prachtig. Het is een nare weg geweest voor jullie allemaal. Mag ik vragen welke signalen er waren vanaf september aangezien je daar over spreekt in een vorig bericht?
Maar het mooie was dat we bijna de hele wandeling omringd zijn door vlinders. Nou weet ik heus wel dat met deze zonnige dagen weer tevoorschijn komen maar dat er één om mij heen bleef cirkelen en eentje echt een heel stuk met Finley mee vloog voelde toch bijzonder.