Goed om te horen, dan heb ik de hoop dat dit nog goed komt.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-25 11:31
Ik ben vandaag weer even in de tuin geweest met de meiden. Faye is dapper en durfde bijna de tuin uit. Farrah is minder dapper, die hoorde mensen praten verderop en liep gelijk de hal weer in.
En een filmpje waarin ze met hun nieuwe speeltje spelen. Farrah is erg slim. Maar Tail is slimmer want die steelt een snoepje die een andere heeft vrijgespeeld.
Vandaag worden ze gesteriliseerd. Ze mochten al sinds gisteravond 20.00 uur geen brokjes, dat vond ik wel zielig. Net mochten ze ook geen natvoer. En dan automatisch Tail ook niet. Die krijgt haar brokjes zo terug als ze in de reismand zitten.
Ik vind het wel spannend, ik hoop dat alles goed gaat. Ik heb ze tot nu toe altijd weer meer naar huis mogen nemen maar nu moet ik ze echt achterlaten. Ik vind dat toch moeilijk. Ik heb al zo'n band met ze opgebouwd.
Zonnehoed
Geplaatst: 08-01-26 07:47
Altijd een moeilijk moment inderdaad. Komt vast goed, probeer wat afleiding te zoeken in de tussentijd!
Ik heb ze net weggebracht met een brok in mijn keel. Ze krijgen ook gelijk een chip en ik heb gevraagd of ze de nageltjes van Farrah ook gelijk even willen knippen want dat is voor mij lastig.
Wel een duur grapje. Tussen de €300 en €400 per kat.
Ja, pak van mijn hart. Om 3 uur hier van kantoor weg, ff wat boodschapjes doen en dan door hun halen. De DA zit 1 minuut van de AH dus lekker dichtbij.