Ik ben begonnen om Joep langzaam naar de stal te wennen. Ik zet ze nu samen op stal na hun dagje buiten en ik haal hem zometeen op voor de nacht. Normaal gaat hij vanaf buiten meteen in huis, dus dit is een eerste stapje.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
snorkel1986 schreef:Hier onbedoeld een flessen geitje.. moedersdwergeit had 4 jongen en 1 was gelijk al meer als kop kleiner... en in en in koud dus die staat nu op mijn aanrecht in een bak... tot dat er genoeg "leven" in zit en hoop haar dan weer bij de rest te zetten maar ze zal 100 % flessen kind blijven foto's volgen nog
xYaartje schreef:Hopelijk red je geitje het Snorkel! Heb je een warmtelamp waar die onder kan/zit?
Hier op stal ook een flessenkind. Mevrouw Kimmie weigerde vanaf dag 1 bij de ooi te drinken.
Loopt nog wel gewoon bij de moeder. Die accepteert haar gewoon. 2.5 week oud nu.
Hadden liever gehad dat ze bij de ooi dronk, maar ja. Als ze zelf niet willen dan maar aan de fles.
[ Afbeelding ]
snorkel1986 schreef:Klopt deze is idd erg week maar heeft vandaag ook pas echt wel 3 meter achter elkaar gelopen.. dus geef het rustig de tijd met 4 in 1 buik s wat krap.. een zus van haar heeft een sprong gwricht die de andere kan nog op buigt.. dat vind ik storende maar ze corrigeert zelf en ligt ook met pootje goed en gebruikt hem dus ook geduld.. ze zijn net 48 uur oud..
SjonnieZ schreef: