Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jis_ schreef:Dank je Gothico! Het gaat om de Regal moth, die vind ik zo geweldigik vind grote rupsen heel tof en de Hickory horned devil is een flinke en imposante verschijning
Het ziet er hoopvol uit dat ik wat eitjes krijg aankomende lente. Maar ja dan nog het verzenden. Heb het er voor over om meer te betalen voor een spoed transport, kan niet wachten![]()
Mieren ook gaaf, bijzondere diertjes, maar ik hou het bij vlinders
Mungbean schreef:Je mag niet zomaar planten of dieren buiten Europa verschepen als je daar geen vergunning of certifikaat voor hebt (voor goede redenen). Een bosje bloemen zelf meenemen mag zelfs vaak al niet.
Pas op wat je doet, dat kan heel duur worden.
Mungbean schreef:Je mag niet zomaar planten of dieren buiten Europa verschepen als je daar geen vergunning of certifikaat voor hebt (voor goede redenen). Een bosje bloemen zelf meenemen mag zelfs vaak al niet.
Pas op wat je doet, dat kan heel duur worden.
Gothico schreef:Jis_ schreef:Dank je Gothico! Het gaat om de Regal moth, die vind ik zo geweldigik vind grote rupsen heel tof en de Hickory horned devil is een flinke en imposante verschijning
Het ziet er hoopvol uit dat ik wat eitjes krijg aankomende lente. Maar ja dan nog het verzenden. Heb het er voor over om meer te betalen voor een spoed transport, kan niet wachten![]()
Mieren ook gaaf, bijzondere diertjes, maar ik hou het bij vlinders
Die moest ik even opzoeken. Maar ik zie de foto's en herken ze meteen. Dat soort is inderdaad wel mooi.
Haha, mieren zijn ook niet altijd makkelijk. En verschillend per soort kunnen ze behoorlijk bijten of steken.
Vlinders is een mooie keuze hoor. Vooral door de mooie tekeningen die ze kunnen hebben.
Citaat:(Vind ik bij bepaalde soorten ook echt dat je het niet moet willen.)