Zo was ze 8 jaar geleden, toen was ze 8!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ook niet heel gek als je bedenkt dat hij in z'n redelijk korte leven al ongeveer 5 keer verhuisd is en het niet overal even leuk heeft gehad
Ik kan inmiddels redelijk goed inschatten wanneer z'n emmer vol zit, de enige keer dat ik dit niet door had toen hing ie als een soort dolle pakwerkhond in z'n riem en was het even een gedoe (stond in de berm, hij vloog ondertussen alle kanten op, en kwamen auto's aan). Gelukkig is dat allemaal goed afgelopen
We moesten er per se langs, dus hem zoveel mogelijk tijd gegeven om alles te bekijken, alle tegenliggers eerst voorbij laten gaan..kraan stond midden op de weg dus was weinig ruimte en hij wou naar alles en iedereen uitvallen...en toen door de berm naar huis gelopen. Toen we alles voorbij waren werd ie gelukkig vrij snel weer rustig, en is ie snuffelend t laatste stukje meegelopen. Zeker nog niet perfect, maar gelukkig zonder het op mij of z'n riem af te reageren, daar erg blij mee. Rest van de dag was ie gesloopt 

Knuffel. Hier is het nu 3 jaar geleden met Rex, maar rond die tijd vh jaar is het altijd even extra naar. Hoe is het met Mila de pechvogel nu?
Vreselijk, zo veel verliezen achter elkaar...
), en dat blijkt goed te werken. Het is een slimme hond, en gek op snoepjes dus met positieve beloningen komen we een heel eind
Er werd vermeld dat het geen knuffelhond is, maar hij mag inmiddels graag bij ons op de bank hangen
Scheelt ook dat wij rustig wonen en bijna nooit visite over de vloer hebben, dat geeft hem ook veel rust
Suusw schreef:Villaneusjes, ach arme, hoe lang heeft hij kennel arrest?
Whisky is onze eerste hond en ik kan me echt niet voorstellen dat ik haar ooit zal verliezen. Evenals James, maar ik merk dat ik zelf meer aan Whis gehecht ben. Wat een fantastische leeftijd MarlindeRooz!
hersenen lekker laten kraken! 

MarlindeRooz schreef:Tip:
https://ahwatleuk.nl/
Is een hondenwebshop: Heeft dit weekend 20% korting. Is een klein bedrijfje van iemand die het vanuit haar hart doet!
Ninette schreef:Ik heb ook al veel leuke ideeën, moet mijn eigen lijstje nog invullen op de site dat ga ik dit weekend doen, beer en ik waren afgelopen weekend letterlijk aan het uitwaaien op texel![]()
[ [url=m/8FOII1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HnEfbv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dus op naar de hints