En ik kan verder echt alles met hem, als pup zoveel mee gedaan.
Vertrouwen is er echt wel.
Hij blijft tuigjes en jasjes een probleem vinden.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_CS_ schreef:Koekjes doet ie het niet voor, helaas.
_CS_ schreef:Koekjes doet ie het niet voor, helaas.
Dimphyl schreef:Staat goed SCW, ook in een retro Gabber pak over straat![]()
Hier ivm de mindere kou aan het afbouwen, we zijn nu van de perus over gestapt op een goedkoop fleece jasje en als dat vanavond niet te koud is, mag ze vanaf morgen weer zonder jas![]()
Vraag me alleen af of ik nu zelf te voorzichtig ben (met op/afbouwen van jas) of doen jullie dat ook?
xSCWx schreef:Mocht iemand het kekke jasje willen overnemen, maat 65 Pompa Kevyt. Hond hebben we helaas moeten laten inslapen na korte maar heftige ziekte.
mvdende schreef:Ik zoek de Hurtta Expeditie overall. Máár nergens in Nederland te verkrijgen en DUUR.... €120 voor één jasje..... dat ben ik nog niet eens voor mijn eigen jassen kwijt.
Skip blijkt toch een behoorlijke kouwkleum te zijn in de nacht. En in de tent had hij het vorige week dus koud.
VillaNeusjes schreef:mvdende schreef:Ik zoek de Hurtta Expeditie overall. Máár nergens in Nederland te verkrijgen en DUUR.... €120 voor één jasje..... dat ben ik nog niet eens voor mijn eigen jassen kwijt.
Skip blijkt toch een behoorlijke kouwkleum te zijn in de nacht. En in de tent had hij het vorige week dus koud.
Zoek op 'hurtta expedition parka' 2ant de Nederlandse 'expeditie' wordt niet gebruikt.
En ja hij is duur, maar ook wel superieure kwaliteit vind ik. . Vooral als je groot formaat hebt. Zelf bestel ik meestal de jassen via dogmania.se. Die hebben alles van hurtta en vlot met verzenden etc.
Eowyn3003 schreef:@mvdende Je zou kunnen kijken naar de Hurtta Bodywarmer, lijkt mij persoonlijk geschikter om in te slapen (lijkt me niet comfortabel echt in een dikke jas?). Kurgo heeft ook een gelijkaardige overall. Of een Pomppa Jumppa (fleecetrui)? Kan je makkelijk in je rugzak steken, heb ik ook voor bvb een koude nacht in de bergen of voor onder Sia's winterjas bij écht heel lage temperaturen.
mvdende schreef:VillaNeusjes schreef:
Zoek op 'hurtta expedition parka' want de Nederlandse 'expeditie' wordt niet gebruikt.
En ja hij is duur, maar ook wel superieure kwaliteit vind ik. . Vooral als je groot formaat hebt. Zelf bestel ik meestal de jassen via dogmania.se. Die hebben alles van hurtta en vlot met verzenden etc.
Het is de expedition overall, niet de Parka. De Parka is echt een "jas" de overall heeft pootjes erin.
Zijn 2 verschillende producten. De Parka is goed te vinden in Nederland, de Overall heb ik één duitse site kunnen vinden die Skip zn maat nog daadwerkelijk op voorraad heeft liggen. Vele andere sites zijn alle maten uitverkocht en zeker de 60M of 65M.
VillaNeusjes schreef:mvdende schreef:
Het is de expedition overall, niet de Parka. De Parka is echt een "jas" de overall heeft pootjes erin.
Zijn 2 verschillende producten. De Parka is goed te vinden in Nederland, de Overall heb ik één duitse site kunnen vinden die Skip zn maat nog daadwerkelijk op voorraad heeft liggen. Vele andere sites zijn alle maten uitverkocht en zeker de 60M of 65M.
Er bestaat geen expedition overall van Hurtta... Wel is er de nieuwste extreme overall, ik gok erop dat je die bedoeld dan. DAt verklaart de verwarring
Ik heb een paar jaar terug Hurtta gevraagd over de verkoop van de overalls in NL omdat ze zo slecht te vinden zijn. Ze hebben mij toen laten bellen door de Nederlandse afdeling manager. Overalls verkopen blijkbaar niet zo best in Nederland waardoor deze via de directe verkooppunten die bij Hurtta bestellen niet verkocht worden (net als bepaalde kleuren van andere jassen en andere artikelen)
Wel kan soms een andere ondernemer de voorraad van een buitenlandse winkel overnemen en komen op die manier soms wel bepaalde producten in de schappen bij sommige winkels.
Wat je zou kunnen doen is contact opnemen met Hurtta om te kijken of je via hun er eentje te pakken kunt krijgen. Ze hebben mij ooit een summit parka toegezonden nadat de extreme warmer niet zo waterdicht bleek als had gemoeten
cinniz123 schreef:Mvdende moet het persee hurtta zijn want for my dog heeft ook veel pakken voor zowel grote als kleine honden.
Ook veel verschil in warmte ect.