Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
collendoorn schreef:Helaas weer even een update, we dachten het wordt weer mooi weer dus vaak de deur open (vooral zo tijdens de crisis) Dus ze loopt de hele dag buiten, we proberen langzaam af te bouwen. Maar helaas was het gelijk al raak, ik herkende het gedrag gelijk en zag de poep al liggen op het kussen![]()
Ook weer een beetje diarree dus of het nou daar ook door komt ? Ik heb geen idee, maar afbouwen durf ik nu echt niet meer.
Serenity350 schreef:collendoorn schreef:Helaas weer even een update, we dachten het wordt weer mooi weer dus vaak de deur open (vooral zo tijdens de crisis) Dus ze loopt de hele dag buiten, we proberen langzaam af te bouwen. Maar helaas was het gelijk al raak, ik herkende het gedrag gelijk en zag de poep al liggen op het kussen![]()
Ook weer een beetje diarree dus of het nou daar ook door komt ? Ik heb geen idee, maar afbouwen durf ik nu echt niet meer.
Och, jammer joh, ging net zo lekker.
Heb je een beetje een vermoeden of het misschien ook getriggerd kan zijn doordat ze mogelijk buitenshuis iets stressvols heeft meegemaakt of was het/leek het echt een directe reactie op het afbouwen van de medicatie?
collendoorn schreef:Ik heb het gelijk even nagevraagd, maar de reactie van het afbouwen komt na ongeveer een week.. en we waren net een (ruime)week aan het afbouwen. Dus het lijkt echt een reactie op het afbouwen.
Nou had ze zaterdag ook wel even een stressvolle reactie met een hond, maar dat was natuurlijk een aantal dagen terug. Dus het lijkt echt te komen door het afbouwen, zonder haar dagelijkse pilletje lijkt ze dat soort situaties niet aan te kunnen.
Enjoy_ schreef:Ik geef het nu ook al een tijd aan mijn dove kat aangezien we gingen verhuizen. Het gaat nu zo goed met hem, dat ik hem er voorlopig op laat. Ook al zou het leverschade geven op de hele lange termijn, dan liever een iets korter leven maar dan zonder de stress. (En de vraag of hij zonder medicatie en dus dagelijks veel cortisol door de stress niet al korter zou leven).
Alleen met vakanties is het wat onhandig al lijkt het de laatste tijd goed te gaan met de easypill.