Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
TinkerTreas schreef:We gaan morgen de mogelijkheden bespreken. Ik weet ook niet of er iemand anders is die beschikbaar is. Ik ga het wel horen.
Goof schreef:Je had ook geoefend met ze vastleggen toch?
En heb je geen gang?
Sclimpre schreef:De titel van het topic dekt niet helemaal de lading (of ligt dat aan mij?). Bij bezoek denk ik aan iemand die voor het plezier komt. Daarbij kan je zelf beslissen of je de honden erbij laat of niet. Bezoek kan kiezen om jou al of niet te bezoeken.
De begeleidster komt daar om professionele redenen. In dat geval moet je ervoor zogen dat ze haar werk goed kan doen, zorgen voor een correcte werkplek. Ik vind het dan ook logisch om je honden apart te zetten, tenzij de begeleider uitdrukkelijk zou zeggen er geen probleem mee te hebben.
Het is toch ook in jouw voordeel als ze haar werk goed kan doen.
Het hoort gewoon bij de basisopvoeding van een hond dat hij een poosje apart kan blijven. Als je 2 honden hebt zijn ze zelfs niet echt alleen.
TinkerTreas schreef:Vanmorgen is er een gesprek geweest, maar hier is niet veel uitgekomen. Zij zegt dat ze niet kan werken als de honden in dezelfde ruimte zijn, omdat ze dan steeds moet controleren of ze nog wel vastliggen. Ze vindt een bench of een puppy ren ook geen optie.
De begeleiding is nu gestopt, en mijn andere hulpverlener (die was ook bij het gesprek) gaat kijken naar een andere oplossing. In eerste instantie zal er gekeken worden worden of ik een andere begeleidster van deze organisatie kan krijgen.
Als dat niet kan gaat ze op zoek naar een andere oplossing.
zonnebloem18 schreef:Als stille meelezer wil ik toch even reageren. TS ik vind dat je ondanks je eerste, misschien iets te heftige, reactie heel netjes met de situatie bent omgegaan. Je was bereid wat aan te passen en nu laat de begeleider het volledig afweten. Heel jammer maar dat zegt meer over haar dan over jou.
Hopelijk lukt het ze om een begeleider voor je te vinden die wel met je mee wil denken.
TinkerTreas schreef:Vanmorgen is er een gesprek geweest, maar hier is niet veel uitgekomen. Zij zegt dat ze niet kan werken als de honden in dezelfde ruimte zijn, omdat ze dan steeds moet controleren of ze nog wel vastliggen. Ze vindt een bench of een puppy ren ook geen optie.
De begeleiding is nu gestopt, en mijn andere hulpverlener (die was ook bij het gesprek) gaat kijken naar een andere oplossing. In eerste instantie zal er gekeken worden worden of ik een andere begeleidster van deze organisatie kan krijgen.
Als dat niet kan gaat ze op zoek naar een andere oplossing.