Wat leuk! Heb je nog beeldmateriaal voor ons, ik geloof er niks van
ClaudiaHS
Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-17 11:41
Jawel maar ik heb een schijthekel aan uploaden haha. We hebben hier max 3mbit internet dus dat duurt een eeuwigheid. Maar ik kan wel even wat fotos maken en dan plaats ik ze morgen. Dan ben ik bij mn moeder die heeft iets sneller internet
Aaaahw ook al zulke keutels. Ben je ze al kwijt? (Over een paar weekjes dan)?
DebGizmo
Geplaatst: 06-06-17 21:52
ClaudiaHS schreef:
Aaaahw ook al zulke keutels. Ben je ze al kwijt? (Over een paar weekjes dan)?
Ik hou er eentje zelf en eentje gaat naar de vader van mijn kinderen. De andere twee moeten helaas weg omdat ik al twee poezen heb, maar ik ben nog niet op zoek gegaan. Ben nu steeds wat fotootjes aan het maken, wil eerst via Facebook kijken en daarna eventueel via andere wegen
Die van mij?? De rood met witte is nog beschikbaar hoor. Weet niet waar je woont?
Debgizmo ik ben ze ook nog niet allemaal kwijt hoor. Memphis gaat waarschijnlijk naar bokker Mossel ovb van vervoer. Er gaat er minimaal 1 naar een gezin in de buurt en heel misschien nemen ze er 2. Dan wilde ik er eigenlijk 1 zelf houden, of Lilo of Boris maar ik kan ze niet binnen houden voor altijd ivm allergie van mijn man en jongste zoon. En zo'n klein ding van 9-10 weken durf ik echt niet maar buiten te doen. Fluf gaat na haar sterilisatie ook weer naar buiten. Dat is ze gewent. Dus het mooiste is als alle kleintjes gewoon naar een huisje gaan waar ze wel lekker binnen kunnen
Mossel
Geplaatst: 06-06-17 23:02
Haha Memphis gaat een halve wereld reis maken als ik vervoer geregeld krijg Ze zijn zo leuk
ClaudiaHS
Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-17 23:14
Mossel schreef:
Haha Memphis gaat een halve wereld reis maken als ik vervoer geregeld krijg Ze zijn zo leuk
Dat ziet er mooi uit. Memphis is ook een luie draak. De rustigste van de 4. Als ik de kamer in kom dan komen de andere aanrennen en Memphis doet dan zn ogen open en kijkt me dan zo aan van 'Ja kom maar mooi bij mij, ik blijf lekker liggen'. En als je m dan kriebelt gaat hij heel hard spinnen
Hahha die beesten zijn niet gek. Jack is het meest ondeugend. Lilo een beetje verlegen in het begin, later komt hij wel los en komt dan lekker op schoot liggen. En Boris is een beetje van alles. Het liefst klimt hij via mn been omhoog