Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KellyR schreef:Lukasje schreef:Zonder dat ik in de ingrediënten gedoken ben, heb je al een keertje gekeken bij het natvoer van Farmina ?
Ja, de C/D Ocean en Prime komen best prima er uit, maar liggen qua prijs.
Maar kg prijs ligt hier rond €30 euro.
Of bedoelde brokjes? Daar heb ik nog niet naar gekeken.
floorsil schreef:Moch iemand nog een tip hebben over blikvoer smaak kip met veel vlees en betaalbaar. Dan hoor ik het ook graag. Ben nu een beetje bij het hondenvoer aan het kijken.
Hij krijgt vooral brok 4x per dag en dan voor het idee nog 2x wat natvoer. Ik had nu porto 21 maar ben daar niet 100% te vreden over.
Meneer heeft op het moment een vacht probleem en likt zich veel. Dierenarts kan niks vinden behalve het geld uit mijn portemonnee;). Voor zijn brok heb ik dieetvoer omdat hij anders blaasgruis krijgt. En wil niet helemaal vers geven. Dus ben een beetje aan het zoeken naar een goed blikje voor erbij.
KellyR schreef:Voor de prijs hoef ik niet te wisselen voor Ziwi. Dan zou ik nog duurder uit zijn. Misschien wel fijn voor meer verschillende smaakjes om te kunnen wisselen. En een back up voor als ziwi helemaal met de export naar Europa stopt....
Droogvoer is wel echt een stuk slechter dan hun natvoer qua ingrediënten etc.
Verder ben ik qua prijs nog uitgekomen bij MAC's en Animonda Carny. Iemand daar ervaring mee met hele kieskeurige eters?
Ik heb nog allemaal voer over van wat er eigenlijk niet in wil. Beide kan ik alleen per 6x200gram bestellen als minimum, geen losse verpakkingen.
Ohja en Lily's Kitchen zit een beetje tussen deze 2 en Ziwi in qua prijs. Plus alle drie zijn ze ook gewoon bij Zooplus e.d. te bestellen.
Qua droogvoer, als een te kort aan koolhydraten wel een ding is. Dan is Orijen misschien nog een optie waar wel wat meer koolhydraten in zitten, maar verhoudingen en ingrediënten blijven verder wel kwalitatief.