Die gaat vandaag wel bevallen....dat was de temp daling die je daar had. Zoals al gezegd hier duurt het dan nog even. Ook het graven kan wel even aanhouden. Het kan ook nog zijn dat ze gaat trillen etc. Heeft niets met kou hebben te maken. Lekker nog even als ze wil..af en toe wat te eten. Druivesuiker zou ik pas tijdens het bevallen doen als je ziet dat ze uitgeput raakt of bij lange bevalling bijv. Ik zou ook inzetten op deze avond a nacht. Onze teefjes kregen ook vaak een veranderde gezichtsuitdrukking..apart te zien.
Ze is druk aan het graven! Ook heeft ze een dikke bult tussen d'r staart en d'r muts. Ben nu wel overtuigd dat het begonnen is. Ze wil nu op de bank, maar dat doen we maar niet haha
Gezellig met z'n allen!! Vooralsnog is ze druk aan het graven met afgewisseld naar buiten on te plassen/poepen en heeeeeel af en toe gaat ze even een paar minuutjes wat dutten
Dat kan nog gerust duren. Bij ons laatste nestje was dat ook zo. Was ook een volg topic op bokt overigens. Dat duurde toen ook nog wel een halve dag voor het begon door te zetten. Mijn advies is ligt ze lekker te slapen, dan ga er ook bij liggen en tank slaap, want dat kan wel een lange avond a nacht worden. Succes
Azmay
Geplaatst: 26-08-16 10:55
idylle schreef:
Jaaa ze perst
Ze kiest een idiote dag uit, maar super fijn dat je dadelijk van de spanning af bent