T stoeltje is gewoon gekrompen joh

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
eponine schreef:Maar, hoe kan een hond te zacht en te gevoelig zijn? Ik zou willen dat de mijne wat zachter was! Hoe is hij met vreemde honden? Heeft hij nog nooit koorts gehad? Kan hij alleen thuis zijn, hoe is zijn gedrag aan de riem?
Ik zag ook dat je zijn stamboom nooit gekregen hebt..
Sonja89 schreef:Ach wat sneu! Bedoel je dat hij te weinig energie heeft voor wat jullie met hem willen doen? Zacht en gevoelig klinkt niet echt rastypisch...
Onze Yuko van 8 is ook verhuisd. Mijn moeder is 4 maanden geleden plotseling overleden. Wij hebben hier al 2 reuen die in huis niet met Yuko samen kunnen, dus dat zou problematisch worden.
De vriend van mijn moeder had altijd al een hondenwens en wilde graag proberen of Yuko bij hem kon aarden. Die 2 hebben echt de perfecte chemie samen en Yuko is beter in evenwicht dan ooit. Grappig ook dat hij het heel gezellig vindt en lekker gek doet als ik op bezoek kom, maar het ook prima vindt als ik weer ga.
Nu gaan we wel regelmatig met de complete roedel wandelen (dat gaat goed) en zo blijven we toch bij elkaar.
eponine schreef:Hoe uit zich die gevoeligheid dan? Of, hoe had je gehoopt dat het zich zou ontwikkelen? Ik heb nog steeds de droom van een tweede, maar ik ga enkel en alleen voor een perfect match..! En ik zie op mp dat zijn testikels niet ingedaald zijn, dus hij moet nog onder het mes?