Fotsy schreef:Ik lees ook nog mee hoor dus plaats maar lekker veel foto's
Hoe gaat het trouwens? Met Khaleesi?
Gaat goed met Khaleesi

Nog maar een paar weken en dan kan ze alweer veilig bevallen

muzzy17 schreef:Robynn schreef:Het is bij sommige pups vaak een fase![]()
Joey, thanks voor de tips!
We lopen elke dag over het grote winkelcentrum bij ons en het gekke is dat ze het dan niet heeft...Ze is natuurlijk al wel bekend daar.
Ze heeft het ook alleen bij bepaalde types. Zal wel iets met de houding etc zijn die mensen aannemen tegenover haar. Mensen die bij ons in huis komen is ook altijd prima en ze is dan heel erg blij met de extra aandacht
Nieuwe foto's moet ik weer maken!
Die van mij doet het ook. Hij Is 2 jaar. Hier zijn het vaak mannen met capuchon/pet, donker haar en donkere ogen en als mensen hem (zeker 's avonds) bekijken, dus stil staan en zich focussen op de hond. Voorbijgaande mensen die niet op de hond Letten gaat het vaak prima. Ook mensen in vreemde houdingen zijn blaf waardig. denk aan tuinieren op handen en voeten![]()
Hij zal verder niks anders doen dan blaffen, maar het Is heel vervelend en best gênant![]()
Wat ik heb gedaan (het helpt niet altijd maar in de meeste gevallen wel) probeer haar aan het werk te zetten zodat ze niet focust op het enge. Als mensen weg gaan als lucy weg kruipt, blaft ed leert ze dat het gedrag werkt en het enge dan ook weg gaat waardoor ze het altijd zal blijven doen.
Ik heb die van mij commando luid geleerd (gezien hij vaak blaft als hij het spannend vind)toen dat er goed inzat en kon afbouwen met beloning vroeg ik om luid en vervolgens zei ik stil als hij dan stil was volgde de beloning. Hij kan nu dus om commando blaffen en op commando stil zijnvreemde mensen leveren hem nu snoepjes op.
Mooie tip!

Alleen blaft ze niet, maar ze gromt

Foto tijd!!