Hij is echt best groot voor zo'n kreng. Zie je mij steeds als ik et moet zijn. *kijkt elke minuut of die spin niet aan het bewegen is*
Hij is braaf. Hij blijft namelijk gewoon zitten. Dan laat ik hem ook zitten ook.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

drawerlover schreef:Mooie manier van opstaan vandaag
Even uitrekken.. Wow f*ck wat is dat? *doet bril op* whaha ik heb onder een spin liggen slapen

Palmera schreef:Britta31 schreef:En hij houd de muggen weg.
Dat doen gekko's ook. En van een gekko krijg ik geen hysterische aanval.
*stemt voor de gekko*

elenaMM77 schreef:babootje,
zijn dat niet die spinnen die uit het riool omhoog komen, zodra je je broek hebt laten zakken en bent gaan zitten en je dus niet meer ziet wat er zich onder je afspeelt?

Hikarii schreef:elenaMM77 schreef:babootje,
zijn dat niet die spinnen die uit het riool omhoog komen, zodra je je broek hebt laten zakken en bent gaan zitten en je dus niet meer ziet wat er zich onder je afspeelt?
Oh gadverdamme houd je mond anders durf ik niet meer naar het toilet
Gister wilde ik wat pakken uit de scbuur, voel ik wat kriebelen op mn hand dus wil het met mijn duim weg halen. .. Voelt het zegmaar knapperig aan.. Ik kijk.. Mega grote kruisspin

drawerlover schreef:Palmera schreef:Is die foto écht????? Van die spin op die wc-bril????
Dus australië is je vriend als je van spinnen houdt
Bij vrienden van mijn ouders hebben we eens 2 trechterspinnen bij elkaar gezien. Van die joekels dus
Hikarii schreef:elenaMM77 schreef:babootje,
Oh gadverdamme houd je mond anders durf ik niet meer naar het toilet
Gister wilde ik wat pakken uit de scbuur, voel ik wat kriebelen op mn hand dus wil het met mijn duim weg halen. .. Voelt het zegmaar knapperig aan.. Ik kijk.. Mega grote kruisspin
drawerlover schreef:Palmera schreef:Is die foto écht????? Van die spin op die wc-bril????
Dus australië is je vriend als je van spinnen houdt
Bij vrienden van mijn ouders hebben we eens 2 trechterspinnen bij elkaar gezien. Van die joekels dus