minikatje schreef:Kleine honden en rustig onder een tafel, dat is meestal een onmogelijke combi
Mijne ligt keurig in haar eigen tas onder de tafel, en blijft daar ook zonder gezeur.
Gelukkig zijn er nog steeds mensen die kleine hondjes wél opvoeden
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
minikatje schreef:eldango schreef:Ben met mijn hond naar een restaurant geweest waar ze zelfs een menu voor de hond hebben.
Was een hele goede ervaring!
Wat gaaf, waar was dat?
We hebben hier voor de weide meestal wel een emmer water staan voor de honden van langskomende fietsers.
Zoolgangster schreef:eldango schreef:Ik heb gevaarlijke vechthonden.
Die zijn bloedlink in een restaurant, want ze blijven zó rustig liggen dat je erover struikelt en een been breekt?
dees_daan schreef:Het gezeur over kleine hondjes/ grote hondjes snap ik sowieso al niet, elke hond kan een etter zijn als je niet opvoed, heeft niks met de hond te maken maar met de eigenaar.
[ [url=m/trF57I.jpg]Afbeelding[/url] ]
LadyMadonna schreef:xLoki schreef:Ik vind het vervelend.
Ben zelf hartstikke allergisch voor honden, als ik zit te eten en er loopt een hond langs die met z'n staart aan het zwiepen is richting mijn eten, kan ik straks weer mijn pillen gaan zoeken omdat ik een allergie aanval heb.
Gelukkig zijn de rassen die het formaat hebben op met hun staart in de richting van jouw eten te kunnen komen op 1 hand te tellen.
(zeker als het bijvoorbeeld wat benauwd is binnen) LadyMadonna schreef:dees_daan schreef:Het gezeur over kleine hondjes/ grote hondjes snap ik sowieso al niet, elke hond kan een etter zijn als je niet opvoed, heeft niks met de hond te maken maar met de eigenaar.
[ [url=m/trF57I.jpg]Afbeelding[/url] ]
Klopt en over het algemeen zijn het andere eigenaars die voor herders kiezen dan die voor chihuahua's kiezen.
Amanda: dus hondenmanden moeten rekening houden met niet honden mensen (mee eens!)
Maar andersom dan? Waarom zijn zulke dingen zomaar eenrichtingsverkeer?
LadyMadonna schreef:Dan ga je toch aan de andere kant zitten of vraag je of mensen met hond een paar tafels op willen schuiven?
Nikass schreef:xLoki: Dan is het voor jou misschien een idee om een restaurant uit te kiezen waar honden niet toegestaan zijn. Die zijn er genoeg hoor. Maar hoe doe je dat in het OV , of op straat? Daar ook honden verbieden?
LadyMadonna schreef:Dan ga je toch aan de andere kant zitten of vraag je of mensen met hond een paar tafels op willen schuiven?
Amandavd schreef:LadyMadonna schreef:Dan ga je toch aan de andere kant zitten of vraag je of mensen met hond een paar tafels op willen schuiven?
Bij dit soort dingen denk ik dan, het meiske heeft niet gevraagd om haar allergie. Die is ze zelf ook liever kwijt dan rijk. Zij kan haar allergie niet uitschakelen. Jij hebt wel de keuze om de hond thuis te laten.
Nikass, dat vind ik echt de omgekeerde wereld. Toevallig allergisch? Ja daar zal ze lekker om gevraagd hebben, om doodziek te worden, doet ze ook echt om honden mensen te pesten. Kom op.
ZoZenn schreef:Dus dan moet ik met mijn hond aan de andere kant gaan zitten, alleen maar omdat jij allergisch bent? Dan maak je van jouw allergie dus mijn probleem.... Gaat beide kanten op.
Zo werkt het nu eenmaal. Als er aan de linkerkant van een terras mensen zitten te roken en ik wil niet in de rook zitten, dan zal ik aan de rechterkant moeten gaan zitten. Er zullen altijd dingen zijn die je niet leuk vindt en het is niet zo dat die andere persoon dan altijd maar moet wijken.