Ja ze heeft er flink veel Haar fokster dacht aan een foto te zien dat het er 5-6 zijn dus dat zit er dik in alleen wil mijn moeder dan niet dat ik ze allemaal houd
Nope, dr bekkens staan wel iets verder open (al zit het vaak ook ineens weer dichter, wisselt) maar echt ontsluiting volgens mij niet, weet ook niet hoe dat er nou precies uit ziet
Het verschil is zo overduidelijk, ook al zo klein dat je het zo ziet. Snap niet dat mensen zich er in kunnen vergissen, toen mijn 2 mannetjes waren geboren heb ik het enkel ter bevestiging gevraagd Andere baby was een zeugje ... Zit nu bij de2 moeders ....Hoop dat het een zeugje blijft
Bij de meeste is het inderdaad heel duidelijk maar er kan wel eens een tussen zitten die een twijfel geval is. Zelf heb ik het nog nooit gehad maar je hoord het in de Cavia wereld wel meer
Ach als ik nou twijfel vraag ik het gewoon even na, dat komt wel goed
Dit is trouwens hier ook wel leuk om te laten zien denk ik, voordat jullie denken dat ik ze allemaal in kleine bakjes stop
Dit is onze konijnen'kooi': Aan de binnenkant zit nog een extra hok:
Maar dan Naast de konijnenkooi zit nog een flinke kippenren+hok, ik zou graag een doorgang tussen die twee maken zodat ze lekker buiten kunnen spelen Dan hebben ze écht veel ruimte tot hier loop die ren helemaal door:
Hier gaat vanalles veranderen, waarschijnlijk gaat de konijnenkooi een stuk naar voren, maar mijn plan is iig om bij de konijnenkooi een stuk af te timmeren voor een groep cavia's en dan een uitgang maken naar een ren op gras, 2x3 of 3x3 zoiets. Dan kunnen ze echt lekker cavia zijn en rondrennen Ik wil dan gewoon 'de groep' altijd buiten laten en dan Effie en Nibbit als het kouder wordt naar binnen zodat ik altijd cavia's naar binnen kan halen zonder dat ze een optater krijgen omdat het ineens veel warmer of kouder is
Wat een paradijs! Maar zitten er ook kippen bij dan? En pikken die de caafjes dan niet? Ik heb ze buiten in een grote voliere gehad, veel verstop huisjes gevuld met hooi, vonden ze heerlijk!