Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Pandameisje schreef:ik ga stoppen met schrijven sorry.
Maar ik heb hier het idee dat alleen de dingen die niet goed gaan worden gelezen en ik weet bijna zeker als snowy van 1 naar ander gezin gaat dat ik ook hoor dat het niet goed is. En niet iedereen kan alles perfect doen en goed of wel soms?
ik krijg het idee van julie reactie's dat we niks goed doen maar we hebben op jullie advies al een deskundige en gedrags iemand er bij gehaald zijn al anders gaan handelen en toch blijven jullie zeggen dat het niet goed is.
dus zou zo nu en dan foto's plaatsen en gewoon niet veel meer schrijven sorry.
Ik hoop niet dat ik je heb afgeschrikt? Ik denk dat je zeker nog moet leren, maar je staat wel open voor ideeen en tips dus ik vind er niks mis mee hoe het gaat. Het gaat misschien niet altijd ideaal, maar je bent ook Martin Gaus niet en ook hij heeft het eerst zelf moeten leren. Uiteindelijk lezen wij maar een klein stukje van wat jij meemaakt en dat maakt het slecht oordelen.
Pandameisje schreef:ik stond idd erg open voor de tips maar toch bleven veel zeggen dat het anders moest en dan volgde ik die tips op en was het nog niet goed. daarom. bij het volgende hondje zou ik foto's plaatsen en voorstellen.
.