Gasthonden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 14:13

Je weet waarom hij het doet? Daar ben ik dan ook wel benieuwd naar.

De hond zelf adopteren omdat hij anders van gezin naar gezin gaat is geen goede reden om hem te houden. De hond moet eerst van dit gedrag af en als jullie hem dan nog willen kan dat.
Misschien is het een beter idee dat de hond naar een ander opvanggezin gaat, heeft de stichting geen opvangers met ervaring met probleemgedrag?
En is de stichting op de hoogte van dit topic en de details die erin staan?

Pandameisje

Re: Gasthonden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-14 16:16

ik ga stoppen met schrijven sorry.

Maar ik heb hier het idee dat alleen de dingen die niet goed gaan worden gelezen en ik weet bijna zeker als snowy van 1 naar ander gezin gaat dat ik ook hoor dat het niet goed is. En niet iedereen kan alles perfect doen en goed of wel soms?

ik krijg het idee van julie reactie's dat we niks goed doen maar we hebben op jullie advies al een deskundige en gedrags iemand er bij gehaald zijn al anders gaan handelen en toch blijven jullie zeggen dat het niet goed is.

dus zou zo nu en dan foto's plaatsen en gewoon niet veel meer schrijven sorry.

Iejoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 16:17

-O-

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 16:23

Pandameisje schreef:
ik ga stoppen met schrijven sorry.

Maar ik heb hier het idee dat alleen de dingen die niet goed gaan worden gelezen en ik weet bijna zeker als snowy van 1 naar ander gezin gaat dat ik ook hoor dat het niet goed is. En niet iedereen kan alles perfect doen en goed of wel soms?

ik krijg het idee van julie reactie's dat we niks goed doen maar we hebben op jullie advies al een deskundige en gedrags iemand er bij gehaald zijn al anders gaan handelen en toch blijven jullie zeggen dat het niet goed is.

dus zou zo nu en dan foto's plaatsen en gewoon niet veel meer schrijven sorry.

:\

wil je mij dan wel alles sturen +foto's via pb? please???????

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 16:27

Das jammer vond het juist zo leuk om jullie avonturen te volgen. Hopelijk komt Snowy goed op zijn pootjes terecht of het nu bij jullie of een ander gezin is.
Heel veel succes met de eventuele volgende opvanger :)

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 18:11

Tja, dat is het risico van alles op het internet zetten.
Eigen schuld, dikke bult.
Als mensen het niet aanstaat zullen ze dat zeggen.
En dan kan je dat allemaal heel persoonlijk nemen, maar iedereen heeft het beste met de hond voor, want daar gaat het om.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 20:18

Waar gaat het nu om dan? Wie heeft er wat verkeerds gezegd?

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 20:22

Volgens mij niemand, maar ts voelt zich aangevallen.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 21:07

snap ts wel. Ze heeft dit topic gestart met het idee leuke verhalen en foto's te plaatsen. Pakt helaas wat anders uit.
ts is nog jong en dan is het moeilijk om met zoveel 'negatieve' reacties om te gaan.

Ts zal zelf niks met de tips kunnen die gegeven worden. Dat is aan haar ouders. Daarnaast lijkt het me ook niet geheel verstandig dat ts allerlei adviezen op gaat volgen die door vreemden gegeven worden die de hond niet kennen.

Yipee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 01:02

Wat jammer! Ik vond het juist een geweldig leuk topic om te volgen. :) Ik hoop niet dat ik je heb afgeschrikt? Ik denk dat je zeker nog moet leren, maar je staat wel open voor ideeen en tips dus ik vind er niks mis mee hoe het gaat. Het gaat misschien niet altijd ideaal, maar je bent ook Martin Gaus niet en ook hij heeft het eerst zelf moeten leren. Uiteindelijk lezen wij maar een klein stukje van wat jij meemaakt en dat maakt het slecht oordelen.

Ik hoop toch dat je doorgaat. Mocht je nog eens tips willen hebben of vragen, je kan me ook altijd een PB sturen. Ik weet lang niet alles maar wie weet kan ik je een goede tip geven. Ik wens jou en Snowy veel succes. Ik hoop echt dat Snowy een vaste warme mand gaat vinden. Tot die tijd lekker opvoeden en leren van elkaar. ;)

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-14 10:03

ik stond idd erg open voor de tips maar toch bleven veel zeggen dat het anders moest en dan volgde ik die tips op en was het nog niet goed. daarom. bij het volgende hondje zou ik foto's plaatsen en voorstellen.

buukske

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 10:09

Pandameisje schreef:
ik stond idd erg open voor de tips maar toch bleven veel zeggen dat het anders moest en dan volgde ik die tips op en was het nog niet goed. daarom. bij het volgende hondje zou ik foto's plaatsen en voorstellen.

Beste TS: je moet je niet teveel aantrekken van het negatieve commentaar...gewoon lekker je verhaal blijven posten en van de tips die je krijgt moet je proberen te filteren welke het beste bij jullie past.
Geniet nog van je laatste dagen met Snowy en hopelijk lukt het bij de aanstaande nieuwe baasjes.

Heel veel succes en alvast sterkte met het afscheid.

Jeaulijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 10:19

Jammer dat je stopt, las altijd nog wel mee. In ieder geval veel succes verder! :)

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-14 20:18

Jeaulijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 21:15

Ojee! Hopelijk vinden ze haar snel terug!

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-14 10:52

snowy is vannochtend opgehaald.

na de herfstvakantie krijgen we een nieuwe.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 11:11

Sterkte... Hopelijk gaat het goed met Snowy bij zijn nieuwe baasjes.

Al dat negatieve commetaar hier van sommigen hier is nergens voor nodig. Tips geven ok, maar ik vind wel dat dit een stuk positiever gegeven kan worden. Jullie hebben het hier wel tegen een meisje en geen volwassene. Haar ouders zijn de hoofd verantwoordelijke en blijkbaar zijn ze als gastgezin goed genoeg bevonden. Ik vind het dapper en goed dat ze dit doen voor de honden.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 12:22

Opgehaald door wie? Heeft hij een baasje gevonden?

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-14 12:47

anneliesdj schreef:
Opgehaald door wie? Heeft hij een baasje gevonden?

ja hij heeft nieuw baasje ze waren vorige week wezen kijken en snowy begroeten ze helemaal blij. ik ga snowy wel missen het ging net zo goed.

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-14 13:29

ben net thuis pff het is best moeilijk als je geen hond thuis hebt. ik mis snowy wel en begin nu pas tranen te krijgen maar we hebben nu al sms contact en het gaat goed.

Iejoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 13:38

Sterkte meid! :(:) :(:) :(:) :(:) :* :* :* :*

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 13:46

Ik denk dat hij nu beter op zijn plek is.
Put daar troost uit.

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 19:43

He, jammer als je gaat stoppen. Ik vind het reuze interessant om alles te lezen. Ik lees op de diverse fora alleen maar succesverhalen en eens iets minders te horen te krijgen verhelderd de blik dan weer even :j .

Ik vind het super dat jullie honden opvangen en misschien hebben jullie nu nog weinig ervaring...die ervaring komt vanzelf zolang jullie hondjes blijven opvangen. Je leert elke keer weer bij. Een volgende hond is misschien heel verlegen en moet je uit haar isolement zien te halen. Het lijkt me in elk geval erg leuk om veel honden aan een goed nieuw tehuis te helpen.
Alvast veel plezier met de nieuwe hond, als hij er is.
Ben heel benieuwd wat dat voor hondje is.
Weten jullie zelf al welke hond jullie krijgen?

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-14 13:57

Hoi hoi,

Gister en vandaag contact gehad met de nieuwe baasjes van Snowy.
Hij heeft er naar zijn zin het bijten blijft die wel doen ook hun zeggen dominantheid.
Verder loopt hij nu 3x per dag in een bos een uur en tussen door laten ze hem even uit.

Verder heeft hij al veel nieuwe honden vriendjes ook hun valt het op de honden die druk zijn vind die erg eng.

Verder kan hij hele dag lekker rond lopen in de tuin en katten weg jagen die bij de vijver in de buurt komen.. Hij is zelf ook al in de vijver gevallen.

Hij vind het slapen daar alleen maar niks dus de eerste 2 nachten heeft 1 van de baasjes naast de bench geslapen op de bank dan gaat het goed.

Verder heeft die momenten dat die uit niets heel hard gaat blaffen en janken en in 1x het hele huis door gaat zoeken.

Maar de baasjes zijn blij met hem :)

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 17:18

Goed nieuws toch..jammer nog van dat bijten, wel grappig dat hij in de vijver gevallen is....