Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bon_charmeur schreef:Lol haha. Mijn hond is ook allergisch voor de buurmsn! Denk je dat het gluren ovrr is, zegt mn buurmeisje net opeens via de app kijk is naar boven, de buurmnan geniet van zn uitzicht!
Hb gevraagd of die een nieuwe bril nodig had
Wat wou ik graag dat mn buurman ook bokt had, was nieuwsgierig waarom, misschien dat hij dan beter kon communiceren ipv de deur dicht te gooien .
Ga vanaf nu alles filmen ook het gluren! Moet er niet aan denken wat ie strax doet met de baby
Bon_charmeur schreef:Lol haha. Mijn hond is ook allergisch voor de buurmsn! Denk je dat het gluren ovrr is, zegt mn buurmeisje net opeens via de app kijk is naar boven, de buurmnan geniet van zn uitzicht!
Hb gevraagd of die een nieuwe bril nodig had
Wat wou ik graag dat mn buurman ook bokt had, was nieuwsgierig waarom, misschien dat hij dan beter kon communiceren ipv de deur dicht te gooien .
Wordt de wereld om je heen vanzelf een stuk prettiger ook.Bon_charmeur schreef:Ayasha schreef:Een kind dat een kind gaat opvoeden. Dat belooft. Succes er mee.
Tegen dat je volwassen genoeg in het koppie bent is er wb de ruzie wsl geen weg meer terug. Zonde. Een goede band met de buren is veel waard.
Zegt het andere kind
communiceren is toxh ook begrijpend lezen? Volgens mij heb ik in eerdere reacties al eens gezegd dat ik er niet eens meer serieus op in ga en zeker de reacties van sommigen niet meer serieus kan nemen mbt de wereldverbeteraars en geitenwollensokken. Goof schreef:[quote="Bon_charmeur"
Een kind dat een kind gaat opvoeden. Dat belooft. Succes er mee.
Tegen dat je volwassen genoeg in het koppie bent is er wb de ruzie wsl geen weg meer terug. Zonde. Een goede band met de buren is veel waard.
[/quote]Rocamor schreef:Op ander forum:
"Ik heb zo'n rare buurvrouw, hoogzwanger, dus bomvol hormonen. Geen zinnig woord mee te spreken. Bij minste of geringste komen er alleen maar verwijten uit. Onlangs heb ik me maar omgedraaid en ben bij de deur weggelopen. Tja eentje moet de wijste zijn. Wat denk je, omdat ik niet meer aanstoot wil geven in de tuin, ben ik maar naar de slaapkamer gegaan om daar even rustig te zitten. Zit dat mens weer in de tuin, schreeuwt naar boven of ik een bril nodig heb. Help, wat moet je met zo'n buuv? Laatst zat ik het onkruid bij de schutting weg te schrapen, heeft ze zelfs een emmer water over mijn hoofd gegooid. Nou vraaaaag ik je".
TS ik hoop echt dat je in real life anders bent en overkomt dan hier op bokt. Er zitten zat onduidelijkheden in je verhaal, die (zoals het op mij overkomt) alleen gebruikt worden om je gram te halen. Ik zou je echt aanraden om met een kopje koffie of wat sterkers naar je buur te gaan met de mededeling: "We gaan nu op een manier met elkaar om, die niet bijdraagt tot een gezelliger buurt. Ik wil je bij deze uitnodigen om samen de strijdbijl te begraven, elkaars pijnpunten nog eenmaal bespreekbaar te maken en daarna samen te proosten op een gezellige toekomst"
Bon_charmeur schreef:Ik heb geen problemen met de buurman, hij met mijn hond,kat en mij blijkbaar,.. Híj maakt het zichzelf niet makkelijk in ieder geval
Rocamor schreef:Op ander forum:
"Ik heb zo'n rare buurvrouw, hoogzwanger, dus bomvol hormonen. Geen zinnig woord mee te spreken. Bij minste of geringste komen er alleen maar verwijten uit. Onlangs heb ik me maar omgedraaid en ben bij de deur weggelopen. Tja eentje moet de wijste zijn. Wat denk je, omdat ik niet meer aanstoot wil geven in de tuin, ben ik maar naar de slaapkamer gegaan om daar even rustig te zitten. Zit dat mens weer in de tuin, schreeuwt naar boven of ik een bril nodig heb. Help, wat moet je met zo'n buuv? Laatst zat ik het onkruid bij de schutting weg te schrapen, heeft ze zelfs een emmer water over mijn hoofd gegooid. Nou vraaaaag ik je".
TS ik hoop echt dat je in real life anders bent en overkomt dan hier op bokt. Er zitten zat onduidelijkheden in je verhaal, die (zoals het op mij overkomt) alleen gebruikt worden om je gram te halen. Ik zou je echt aanraden om met een kopje koffie of wat sterkers naar je buur te gaan met de mededeling: "We gaan nu op een manier met elkaar om, die niet bijdraagt tot een gezelliger buurt. Ik wil je bij deze uitnodigen om samen de strijdbijl te begraven, elkaars pijnpunten nog eenmaal bespreekbaar te maken en daarna samen te proosten op een gezellige toekomst"
Bon_charmeur schreef:Rocamor schreef:Op ander forum:
Ik heb mijn buurman Niks verweten alleen als ik al heen liep en vroeg buurman heb je even, bam deur dicht.. En bn geen idioot die voor de 3 e X is gaat, hij heeft een probleem met mijn dieren, nou have fun ermee , gelukkig vinden mijn andere buren mij wel "aardig " en komen die wel een bakkie halen, en kennen die deze verhalen helas van eerdere bewoners ook,..
Ja als ik die reden nou is wist, communicatie toch? Maar ik neem mn beperkte buurman echt niet meer serieus lol eerst deharen toen valse hond en nu het kattenbelletje, ik vind het wel Humor
misschien moet je mij ook maar niet meer serieus nemen
bliver schreef:appiesjappie schreef:Misschien vind hij zielig dat hij in de tuin zit. Of kan je filmen wat hij doet en laten zien en uitleggen dat jou hond zo reageert omdat hij hem uitdaagt. Of de andere buren die geen last hebben er bij halen.onze eene buurvrouw had er wel last van en de ander zei elke keer ik heb er geen last van hoor. Terwijl wij op facebook aan het rond kijken waren. Werd er heel wat af geroddelt over ons en degene die geen last had reageerde laat ze in een hutje op de hei gaan wonen.
en je bent toch verhuist? ik had me toch echt niet weglaten pesten