love_western schreef:Mijn lab zal het ook geweldig vinden als hij de hele dag buiten kan spelen. Met takken slepen. Zo vaak het water in plonsen als hij zelf wilt. Maar een hond moet ik wel achter het hek houden. Dus waarom mogen katten wel vrij los lopen.
ps. Ik vind jou lab echt gaaf
Haha mijn lab ook ja, maar die kijkt niet uit voor auto's, die komt niet weer terug rond etenstijd omdat hij dan waarschijnlijk de weg kwijt raakt of inmiddels is overreden door een auto of trein. Die is dan allang met iemand anders meegelopen die een leuk hondje heeft, en zit daar dan lekker voor de kachel.
Ik vind jouw lab ook geweldig, maar dat wist je al!

.
en natuurlijk had gewild dat hij langer bij ons was. Maar om een kat nou dag en nacht binnen te houden... nee.
We hebben daar plankjes gemaakt met vloerbedekking, er staat een krabpaal en ze kunnen lekker de hoogte in (ruim 2 meter hoog).
), plus dat ze behoorlijk voor overlast in de buurt zorgen. Ook mijn tuin wordt ondergepoept door vreemde katten, en daar wordt ik zachtgezegd écht niet vrolijk van....
Voor mijn ex is het het geval geweest. Want ja, alleen in de tuin en onder toezicht hebben ze geprobeerd, maar gek genoeg hadden ze geen zin om van hun huis een soort gevangenis met sluizen te maken om die kat binnen te houden. Want er was namelijk ook nog een voordeur waar ie door kon