Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Er verdwijnen wel opvallend veel katten in onze wijk. Nu zijn er weer 2 vermist van een oud-collega van me
excuses, hihj
dees_daan schreef:Ik zou me niet meteen alle rampscenario's in mijn hoofd halen.
Het kan zo zijn dat ze niet meer leeft, maar ze kan net zo goed nog wel ergens rondlopen.
Je zorgt er nu al voor dat er heel veel mensen op de hoogte zijn en meer kan je niet doen..
Een vos vind ik best ver gezocht, maar mensen zullen vaker met verklaringen willen komen, dat ze meegenomen en verkocht wordt lijkt me al helemaal vreemd, marktplaats staat vol met gratis katten, als ze nou een echte raskat was geweest die wat op kan brengen ok, maar een EK verkoop je niet zo snel voor een groter bedrag.
Creatas schreef:Thinking off the beaten track: mauw geluiden van haar zusje recorden en afspelen als je in het donker als het rustig is gaat zoeken?
Ze kunnen allebei alleen maar piepen. Ik heb het geprobeerd op te nemen (meteen de eerste dag al), maar het is te zacht
Zal het wel nog een keer proberen morgen, als ze dan piept, want soms zeggen ze de hele dag niks.
Dani_ schreef:Ik heb haar misschien net gezien bij mijn paard op de wei (noordwijkerhout)!!! Heb je een foto van haar van achteren genomen?? Als je wilt komen kijken laat het dan even weten! Ben er helemaal hyper van. Het kan natuurlijk ook een andere kat zijn.. zit op de mobiel dus ik laat het hier even bij.
buukske schreef:Dani_ schreef:Ik heb haar misschien net gezien bij mijn paard op de wei (noordwijkerhout)!!! Heb je een foto van haar van achteren genomen?? Als je wilt komen kijken laat het dan even weten! Ben er helemaal hyper van. Het kan natuurlijk ook een andere kat zijn.. zit op de mobiel dus ik laat het hier even bij.
Ik ga keihard duimen dat het haar is!
! Dani_ schreef:Heb ik inderdaad ook gedaan Vippie! Wij hebben hier kattenvoer en warme mandjes voor onze stalkat, met een beetje geluk blijft ze rondhangen hier zodat we erachter kunnen komen of het haar is.