kan nog wel even doorgaan...en wat je dan krijgt als je echt zegt dat je het serieus zat bent dat mensen hun katten je tuin volpissen ,is dat ze dan heel zielig tegen het raam gaan staan tikken met hun hand een 'rot op gebaar gaan maken als je met je hond wandeld ,een teefje notabene, die aan een tak van een struik van hun snuffelt...
of een buurvrouw die zelf 3 katten had en deze de hele dag los liet lopen,die op hoge poten aan de deur staat dat onze hond op hun pad had zitten scheiten....woest was ze....bij aankomst lag er een zwart steentje...tja.. zelf 3 katten hebben die alles onderscheiten bij anderen en dat maar gewoon vinden,maar woest worden als er dan een "drol" van een hond van een ander op jouw pad ligt....tolerantie van katteneigenaren is dan ook ver te zoeken...
tja...uiteindelijk heb je het eigenlijk maar te accepteren dat andermans huisdieren in je tuin lopen...nogmaals wat honden en katten op gemeentegrond doen,zal mij werkelijk een zorg zijn,ze scheiten het maar helemaal vol,maar in mijn eigen tuin hoef ik geen huisdieren van derden...
maar ... we zijn hier al jaren katvrij,en moet zeggen,bevalt me uitstekend...

.
Dan zou ik mijn moeder haar jack russels gaan uithalen en de labrador...
, met katten zijn de meeste mensen gewoon veel makkelijker in wat ze wel en niet mogen, want het is 'de natuur'.