kriistellx schreef:Arc_En_Ciel schreef:Ja, TS. Jullie zijn geschikt voor een hond.
Wij hebben thuis een klein hondje wat de hele dag in huis mag rondlopen. Van 8:00u tot ong. 13:30 is ze alleen thuis en dat is voor haar geen probleem.
We hebben haar geleerd om te wachten. Wat je ook kunt doen is zo'n puppymatje neerleggen om op te plassen. Zo kunnen ze toch even een plasje doen als ze heel nodig moeten.
's Ochtends wordt onze hond uitgelaten en 's avonds voor het slapen gaan ook.
Eten en drinken staan de hele dag gewoon, ze kan eten en drinken wanneer ze wilt.
Er zijn ook services die je hond op komen halen. Moet je even aan de buurvrouw vragen of ze de deur open wil doen oid.
Is wel aan de prijs maar dan gaat je hond samen met andere honden lekker wandelen. Onze buren doen daaraan en het bevalt ze goed.
En waarom ben je nu ineens van mening veranderd als ik vragen mag?
Nee hoor, ik ben niet van mening veranderd.
Maar naar mate het topic verder komt krijgen we steeds meer informatie over jou en het houden van je hond.
Ik heb het niet over het deel van wel/niet uitlaten, want hierbij is de gequote mening van mij van toepassing, maar over het feit dat je een hond zomaar in ene de eerste week al alleen laat of maar een weekje vrij hebt om je hond aan je huis te laten wennen.
Of je moet het over 4 uur 's nachts hebben gehad.En wie zegt dat het over TS gaat? Jij hebt het over jouw o zo tevreden hondje. Bij TS zit het hondje wel een stukje langer alleen, weliswaar niet elke dag.
de hond zal er komen...staat al vast dat hij in de herfstvakantie komt....