Wauw, dat ziet er echt goed uit zeg. Had zelf niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Hopen dat dat laatste stukje ook gewoon lekker snel dicht groeit, maar dat zal wel.
Hoe het nu met Sally gaat? Goed!! Geestelijk is ze niets anders dan voor het "ongeluk", gelukkig. De wond is helemaal genezen en het litteken wordt steeds rustiger. Ze is eigenlijk gewoon weer de oude Sally, maar ziet er niet meer zo mooi uit als ervoor. Maar ach, ze is er nog!! :I: :I:
Er gaat voor Sally niets boven een lekker kussentje of kleedje om op of in te liggen:
De krabpaal eigent Sally zich ook rustig toe
En uiteraard Isa nog even :I: Voor Isa gaat er niets boven een lekker modderbad, racen en buiten spelen, gewoon in de mand liggen of op de grond en een bot of een speeltje:
Op het echte litteken weefsel zal sowieso geen haar gaan groeien, gok ik. Verder is het afwachten hoe het haar zich nog zal herstellen, maar ach. Dat is wel onze laatste zorg.
Wauw het ziet er wel echt geweldig uit.!! dat haar is jammer dan maar je hebt geen wild vlees of niks. En ze is nog steeds even knap hoor..
MMares
Geplaatst: 09-10-13 17:18
Ben erg blij te lezen dat het zo goed met Sally gaat. Heb misschien niet eerder gereageerd maar wel meegeleefd. Ik heb zelf ook een chiuahua (lijkt erg op jouw Isa moet ik zeggen ) Wel goed dat Sally zich niet anders gedraagd als voor het ongeluk.
Met of zonder haar, je hondje is er tenminste nog bij zonder geestelijke littekens, daar moet je enkel blij om zijn. Fijn dat het zo goed geheeld is. En beide zijn schattig (heb zelf ook een chi dus tja)
pipo
Geplaatst: 09-10-13 17:44
Hee wat mooi allemaal! Tja haar of niet, lekker belangrijk! Het is en blijft een mooi meisje! Ze is wel wat ouder geworden in dr bekkie.. maar verder is t een dikke knuf lijkt me, echt een doerak
Diablo
Geplaatst: 09-10-13 17:54
Wat fijn dat ze het zo goed doet. En dat haar....ach, ze is er nog, dat is het allerbelangrijkste.