Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hoe hij op gegeven moment ook echt naar de vingers 'hapt'.
Raap me op!
Ik heb ook twee van die monsters, maar ene vertikt het om de melodietjes nog te fluiten!

) moeten nog drie weken blijven zitten. Woensdag ben ik gestopt met de metacam, maar heb toch het idee dat hij nog een beetje pijn heeft. Het advies van de DA is om weer te beginnen met metacam.
en sloopt alles wat ie voor handen krijgt, dus duidelijk energie teveel. Vanochtend heb ik hem dus onder begeleiding rustig een rondje laten vliegen om de ergste energie eraf te krijgen en dat heeft geholpen. Hij zit nu een stuk lekkerder in z'n vel en heb ook het idee dat het geestelijk helpt, want van de hele dag in je kooi zitten en niets doen word je ook depressief
Verder houden we hem natuurlijk wel zoveel mogelijk bezig met speeltjes en eten.
Naast het feit dat hij verder helemaal niets mag. Je kunt echt aan hem merken dat hij het even nodig had. En idd is hij zelf ook erg voorzichtig! 

Zolang hij maar flink kan snoeien
Batlow schreef:Wij hebben wilgentakken in de buurt in een parkje, tang mee en knippen maar! Zo ook voor parkietje als paardjeee

Alleen zat zijn kraag gelukkig in de weg.
Die hangt nog geen centimeter boven de grond, maar het is een begin! Hoger kan de stok ook niet, want ik wil niet dat hij verkeerd terecht komt.