Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wilawander schreef:Heb nog twee filmpjes maar het uploaden gaat hier moeizaam dus weet niet of het vandaag lukt. Moet om 4 uur alweer mijn bed uit. Wij organiseren vanuit de club de Duitse kampioenschappen IPO en daar zijn we druk mee. Morgen en overmorgen worden moeders en pups overdag verzorgt door mijn schoonouders.
Vandaag eerste keer melk gegeven zodat ze langzaam kunnen wennen om straks bij gevoerd te gaan worden. Nou dat was wel heel interessant en ging beter als dat ik verwacht had. Kleine vreetzakkies zijn het.
Agossie schreef:Ja, ik ga voor één van de twee teefjes, Amber of Anke. Ze lijken nu zo op elkaar dat ik geen keus kan maken, maar ik ga goed kijken hoe de dames reageren. Ik hoop maandag te kunnen kiezen, met behulp van Wilawander.Wilawander schreef:Heb nog twee filmpjes maar het uploaden gaat hier moeizaam dus weet niet of het vandaag lukt. Moet om 4 uur alweer mijn bed uit. Wij organiseren vanuit de club de Duitse kampioenschappen IPO en daar zijn we druk mee. Morgen en overmorgen worden moeders en pups overdag verzorgt door mijn schoonouders.
Vandaag eerste keer melk gegeven zodat ze langzaam kunnen wennen om straks bij gevoerd te gaan worden. Nou dat was wel heel interessant en ging beter als dat ik verwacht had. Kleine vreetzakkies zijn het.
Oh, ik hoop dat je dat gefilmd hebt! (of hebben ze het enigszins netjes gehouden??) Wel goed dat ze zo lekker eten. Daar worden ze groot en sterk van. En ik wil een grote, sterke hond! :D