lifaya schreef:of dump je het dier in het asiel,
ook nog moeten betalen voor een andermans kat haahh jij bent grappig
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Het dier wat zijn NATUURLIJKE gedrag uitvoert, kan er niks aan doen. De enige die hier fout zitten zijn de betreffende eigenaren, de kat doet slecht wat de natuur van hem verwacht. jagen
Ik denk ook niet dat deze kat agressief is, hij beschermde zijn prooi. Denk dat je mijn berichten wat beter moet leren lezen. Ik kan bij mijn katten hun prooi weghalen zonder enig probleem. Maar mochten andere mensen dit doen, weet ik vrijwel zeker dat (vooral de kater) er heel ander gedrag bij komt kijken
En betreft de hond, mijn poes (de kat weer niet) valt ook honden aan als ze geen andere optie ziet. En het is echt geen agressieve kat hoor
Iedereen die hier op bezoek komt is gek van haar
zelfde geld voor deze kat. Ook een hond die agressief gedrag vertoont is dat niet meteen per definitie vanwege de eigenaar
nogmaals, niet alles is zo zwart wit. Een kat verdedigd zijn prooi. Een hond kan ook voernijd hebben, dan word die niet per definitie afgemaakt. lifaya schreef:Mijn (zwaar kreupele) poes heeft volgens mij een lente een heel eendennest gevangen, genoeg dieren die ze te grazen heeft genomen, zullen zat mensen zijn die dat vreselijk vinden en moordenaar zullen vinden en weet ik veel wat(maar in mijn ogen zijn die eendjes al ten dode opgeschreven als ze door een kat gevangen worden die scheef rent vanwege 3 gescheurde kruisbanden maar jah, leg hun dat maar uit
)
Als je last ondervind van een dier, dan bespreek je dit met de eigenaar. Mocht dit niet baten dan ligt je voor mijn part de politie in of dump je het dier in het asiel, maar je gaat niet een dier doden wat zijn natuurlijke instinct uitvoerd
bello2005 schreef:lifaya schreef:of dump je het dier in het asiel,
Die winter waren onwijs veel eenden doodgegaan van de honger, meerdere zaten vastgevroren in het water en noem maar op... Was erg sneu. Dus eigenlijk was het maar goed ook. Desalniettemin vind ik het natuurlijk heel sneu hoor, dat van die eendjes, maar het blijft de natuur
Ze is verder een uitstekende muizenjager en blijft nu vrijwel 24/7 binnenshuis en anders in de tuin
In de straat hier kent iedereen elkaars katten. Er loopt wel een onbekende rode kater rond die sproeit, maar daar hebben wij geen last van. En laatst een onbekende krolse poes. Maar verder nooit last van elkaar
en zo hoort dat. Wij zijn in de straat qua dieren heel tolerant naar elkaar. we hebben ook 2 honden in de straat en mensen met kippen. 
bello2005 schreef:oei heftig,,, heb niet alles gelezen maar heb je wel al geprobeerd de kat te vangen?
en dat briefje,,, nja, het is misschien hard. maar zodra je de kat gevangen hebt , en eventueel er achter komt waar die kat vandaan komt,,, gewoon nek omdraaien en dan bij die mensen voor de deur leggen..
ik zou een dier nooit wat aan kunnen doen, maar zo'n agressieve kat,,, nee, plus dat hij ook nog eens je hond heeft beschadigd en je andere dieren.
heel veel succes ermee
lifaya schreef:of dump je het dier in het asiel,
Het kost jouw niets als je daar een vreemd dier komt brengen. Je moet alleen betalen als je je eigen kat/hond komt dumpen.
Cowgirl schreef:bello2005 schreef:oei heftig,,, heb niet alles gelezen maar heb je wel al geprobeerd de kat te vangen?
en dat briefje,,, nja, het is misschien hard. maar zodra je de kat gevangen hebt , en eventueel er achter komt waar die kat vandaan komt,,, gewoon nek omdraaien en dan bij die mensen voor de deur leggen..
ik zou een dier nooit wat aan kunnen doen, maar zo'n agressieve kat,,, nee, plus dat hij ook nog eens je hond heeft beschadigd en je andere dieren.
heel veel succes ermee
Hekel aan katten ofzo? Pff
bello2005 schreef:lifaya schreef:of dump je het dier in het asiel,
Het kost jouw niets als je daar een vreemd dier komt brengen. Je moet alleen betalen als je je eigen kat/hond komt dumpen.
hoe kan een asielmedewerker zien dat je het dier hebt gevonden en dat het niet je eigen dier is?