Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kimbers schreef:En wat denk je dat rijst is?
pfff
hahaha die gaan er met de brokjes vandoor.
daar doen ze een "moord" voor en is zeker ook het beste voor ze. milo schreef:Nagano schreef:ik voor mijn honden dog lovers gold
super voor zit alleen rijst in geen granen
King eet het nu ongeveer een week: super glanzende, zachte vacht, geen stink scheten meer en minder, goede ontlasting. oooh yes
Tinkermuts schreef:Erg interessant topic dit.
ik heb ook wat vragen, over een paar maanden krijgen we onze pup, ik wil graag kvv gaan voeren, wat zijn de betere merken?
Qua kosten maakt het me niet uit, betaal liever meer voor goed spul.
Daarnaast wil ik orijen gaan gebruiken, voor vakanties of bij een x vergeten kvv uit de vries te halen, maar nu las ik dat er teveel eiwit voor jonge dieren inzit, klopt dit? En welke brok is dan raadzamer?
funnyhorses schreef:Nou hier ben ik weer eens haha wat gaat het snel hier in het topicpfff
Ik had dus een zak Oreijen gekocht voor mijn hondjes en in het begin aten ze het graag.Nu dus niet meer graag maar met lange tanden!![]()
De enigsten die het wel lekker vinden zijn onze katershahaha die gaan er met de brokjes vandoor.
Ik stap over op VERSdaar doen ze een "moord" voor en is zeker ook het beste voor ze.
funnyhorses schreef:Wat mij opvalt bij de kleine rooie van ons is dat ze onwijs harde darmgeluiden maakt!!!Echt storm in dr buikje,het is echt zo'n geluid als je zelf honger hebt en je maag knord zo heel hard.Je hoord het echt heel duidelijk.
Heeft iemand dat wel eens bij zn eigen hond gehoord?Ze heeft er geen last van,andere hond en de katten kijken wel heel raar op als er zo'n geluid is hahaha