Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dees_daan schreef:Stoof schreef:Ik zeg niet dat ik rustig kerst zou gaan vieren als mijn hond weggelopen was. Als mijn hond wegloopt loop ik rond tot ik haar/hem vind, bel ik alle instanties af e.d. MAAR als iemand mijn hond dan vind en die een nachtje in de garage stopt en de volgende ochtend gewoon de politie/asiel belt, dan zou ik die persoon in de armen vallen van blijdschap. Ik zou het helemaal niet erg vinden dat die niet om 10 uur s'avonds naar de eigenaar is gaan zoeken en zeker op kerstavond. En uh Russel, voor dit soort dingen ben ik best wel gevoelig ja.
Jij niet maar xLIESSSx wel, daar was mijn reactie ook naar gericht

xLIESSSx schreef:En om even op jou in te gaan russel, ik ben ook al mijn hond kwijt geweest (en we hebben hem helaas niet terug gevonden) en ik ben ook al mijn kat kwijt geweest (die is terug komen opdagen na 4 dagen). En ik ga eerlijk zeggen, als mijn hond/kat op kerstavond zoek was geraakt, dan had ik dat ontzettende jammer gevonden. Ik zou naar alle instanties hebben gebeld om te vragen of ze mijn hond hadden gevonden. Maar daar zou het ook bij stoppen... Ik zou nog steeds kerstavond vieren en niet een hele nacht lopen zoeken. .
xLIESSSx schreef:Hmn... Vreemd... Ik zie dat daar niet letterlijk instaan ö
En dees_daan, opnieuw, waar staat er in dat ik zeg dat jij mij slecht afschildert ?? En ik zeg zelf niks over het feit dat jullie mij beledigen x)
toch vreemd hoe het menselijk brein je ertoe kan aanzetten dingen lezen die er niet staan... Wonderbaarlijk gewoon !
daarnaast ook nog dat je niet de hele avond gaat zoeken en gewoon kerst gaat vieren, een heel ander verhaald dan wat je nu zegt dat zie je toch zelf ook? Maakt verder niet uit, maar begin er dan niet over dat ik dingen aanhaal die jij niet gezegd hebt en kom vervolgens met een ander verhaal, ik kon niet uit jou post halen dat je wel ging zoeken want er staat letterlijk dat je dat niet doet..