Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
michelle___ schreef:Nagano schreef:ja ze zij zelfs pas maar op dat je er niet met 2 thuis komt ik ken je
maar heb er al 2 hoor mams en een er bij is genoeg zij ik
als het mag wil ik haar wel mee nemen als ik er een kom halen ?
Oh jahoor dat mag. Kan je samen in de tuin laten om te kijken of het klikt.
michelle___ schreef:Nagano schreef:ja ze zij zelfs pas maar op dat je er niet met 2 thuis komt ik ken je
maar heb er al 2 hoor mams en een er bij is genoeg zij ik
als het mag wil ik haar wel mee nemen als ik er een kom halen ?
Oh jahoor dat mag. Kan je samen in de tuin laten om te kijken of het klikt.
dierenfan schreef:de mijne zijn ook niet altijd even makkelijk te pakken maar neem gewoon 2 van die nijnenren panelen mee en daar zet ik ze zo mee klem en kan ik ze op pakken. Knuffelen vinden ze leuk maar oppakken uiteraard wat minder en ze weten altijd al wat ik ga doen voordat ik het ga uitvoeren lijkt het wel haha
maar laten zich niet zo makkelijk op de foto zetten.
. Maar ik houd denk toch wel 9/10 weken aan ook ivm t volgende nest. Laptopmuis schreef:6 weken.. dan moeten ze nog bij de moeder zitten..
Wordt afgeraden om jong te koppelen omdat ze zich ook niet kunnen verdedigen. Daarnaast.. als ze gaan puberen kan het zijn dat ze alsnog gaan vechten.
ik heb ervoor gekozen ze in elk geval gelijk bij mijn volwassen, stabiele, rustige rammen te zetten zodat ze wel goede begeleiding kregen verder.
Laptopmuis schreef:6 weken.. dan moeten ze nog bij de moeder zitten..
Wordt afgeraden om jong te koppelen omdat ze zich ook niet kunnen verdedigen. Daarnaast.. als ze gaan puberen kan het zijn dat ze alsnog gaan vechten.