Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ElineS schreef:Machie: Zijn dat Pumi's? Mijn hond is daar een kruising van. Zo'n leuk karakter. Wat gaat er met al die pupjes gebeuren? Ga je ze zelf houden?
EDIT: Ow, ik las het verkeerd. Dacht dat ze allemaal mee kwamen. Waar verblijven de anderen nu en zoeken die nog baasjes? Via welke stichting is dit?
Machie schreef:ElineS schreef:Machie: Zijn dat Pumi's? Mijn hond is daar een kruising van. Zo'n leuk karakter. Wat gaat er met al die pupjes gebeuren? Ga je ze zelf houden?
EDIT: Ow, ik las het verkeerd. Dacht dat ze allemaal mee kwamen. Waar verblijven de anderen nu en zoeken die nog baasjes? Via welke stichting is dit?
De moeder was iig een Pumi. De vader ws een Mudi. Dus kleine hongaarse herdertjes. Wel leuk, heb ik alle 3 de hongaartjes. De Puli loopt hier al.
Ze komen via de fokker van mijn Puli naar Nederland. Geen idee hoeveel er al een baasje hebben. iig eentje, die komt hier wonen
Maar die heeft wel een andere vacht. Deze hebben echt de vacht van een Pumi. Prachtige beestjes zeg zo.
ze heeft een mank pootje waarschijnlijk tijdens haar favorieten bezigheid kuilen graven gebeurd. Ik denk dat ze iets scherp is tegen gekomen en heeft een stukje van één van haar kussentjes onder haar linker pootjes af. Wat

Hij pakt werkelijk alles wat hij te pakken kan krijgen. Hij heeft een voorliefde voor papier en karton, jat letterlijk zakdoekjes uit mijn zakken, pakt mijn post van het bureau. Nu heeft hij een gebruiksaanwijzing tussen zijn tanden
Niks is veilig pennen, papier, boekjes kleine frummeltjes ect ze is ook zo groot ze kan overal bij...Pfff je moet ogen in je achterhoofd hebben als het dan ook erg stil is kijk ik even om het hoekje want meestal heeft ze dan wel weer wat gejat...Het zijn ook echt van die buien de hele dag gaat het goed en dan ineens gaat ze op rovers tocht...zeg maar kattenkwaad uithalen
.
.