Onze katten slapen ook bij ons in bed. Billy aan het voeteneind van mijn vriend en Bruno aan mijn voeteneind. Hebben we goed opgevoed Tegen de tijd dat de wekker gaat komt Bruno bij mijn hoofd kroelen hihi. Met zijn koppie tegen mij aan en dan flink met zijn pootjes 'tappen'. Te schattig!
Hier zijn er vaste slaapgenoten maar ik heb ook mijn vaste badgenoten. Als ik het bad nog maar laat vollopen zitten ze al te wachten (als ze toch te laat komen, doen ze de deur zelf wel open), als ik dan in bad zit komen ze op de rand zitten en moet ik ze wassen!
Koper
Geplaatst: 31-10-12 06:59
Wat leuk, een nieuw kattentopic! Vorige HK-topic is helaas een beetje overleden dus ik zou me graag hier melden
Mag ik jullie voorstellen aan Zoë: Cyperse tortie van 11, alweer bijna 8 jaar mijn vriendinnetje
en Juju: Siamees in zwartwit-vermomming van 6 jaar.
Beide htk, Zoë is model theemuts en Ju heeft ergens wat oosterse voorouders. Hij staat momenteel op een streng dieet, hij is ruim 2 kilo te zwaar
Mijn katten slapen allemaal bij me op bed. Almud heeft zelfs een eigen mandje naast mijn kussen waar ze altijd in slaapt De rest ligt altijd op mijn buik/rug/benen/voeten
Onze katten slapen ook altijd op bed, op de helft van mijn vriend gelukkig hihi. Bij mij komt ze als ik wakker ben altijd wel knuffelen, als ik slaap liggen ze allebei bij mn vriend, hij heeft daar regelmatig een halve nachtrust door, omdat hij dan echt niet lekker kan liggen, een kat naast hem (zowat op het midden van het matras) en de ander op voeteneind. Dan neemt 6 kg poes best een hoop ruimte in
Koper
Geplaatst: 31-10-12 18:10
Zoë slaapt ook bij mij op bed. Ju niet, toen hij er net was dook hij aan het voeteneind ín het dekbedovertrek en verdwaalde dan in alle textiel, waardoor ik 'm 's nachts steeds uit dat overtrek moest vissen. Dus ik heb 'm ontmoedigd om bij mij op bed te slapen. Hij slaapt meestal op de bank.
Geplaatst: 31-10-12 18:23
Van mij wel maar ik ben ook nog maar net nieuw
prugelpiet
Geplaatst: 31-10-12 18:29
haha nouja stel me gewoon voor, als ht niet mag hoor ik het wel:)
joyce 2 katten yara & zia zwart en wit:P twee katers
Yara de witte Zia de zwarte
PortRoyal
Geplaatst: 31-10-12 18:35
Ik heb 2 katten: Lempie, een cyperse poes van 20 jaar,en Wickie,gecastreerde kater van 12 jaar. Allebei HTK katten,maar Wickie was de enige in zijn nest met een Siameeskleurige vacht. We zijn helaas binnen 3 jaar 3 van onze katten kwijtgeraakt door ouderdom en ziekte...dus misschien dit voorjaar weer wat uitbreiding in onze poezenveestapel,het is wel wat saai nu!
hier mogen ze echt niet op bed slapen!! heb het 1 keer gedaan en na een uur uit de kamer gegooid! want ze bleven maar spelen, knuffelen en wakker lebberen. toen ik alleen demi en blue had ging het wel. Toen camillo erbij kwam ook nog wel, al spinde hij mij wakker. maar nu met zn 5en gaat dat echt niet.
Plus manlief wil ze niet in de slaapkamer, dus ze sliepen dan alleen bij mij als manlief voor het werk weg is. want blue duwde toendertijd altijd frank uit bed, en demi ging zo liggen dat ie niet languit kon liggen, dus mochten ze niet meer in de slaapkamer