Zoals beloofd zou ik weer foto's en filmpjes maken.
Gisteren ben ik met mijn vriendinnetje naar het bos geweest. Ook al was het maar een halfuurtje, Jesda, maar ook ik hebben er van genoten.
Foto 1

Hihi xD
Foto 2

Vind ik wel een leuke foto. Ze keek echt zo om van: "Gaan we hier heen?"
Foto 3

Dit is geen mooie foto maar hier zie je dat ze echt op links steunt omdat ze rechts in de lucht heeft.
Foto 4:

Nog zo'n coole foto :}
Hier kan je ook weer goed zien dat ze op links loopt, rechts is nu hoger dus er mòet gewicht op links komen. "Braaf"
Foto 5:

Gewoon omdat ze zo knap is
Foto 6:

In de hei
Foto 7:

Liggen in de hei
Foto 8:

Ik kreeg de kleuren niet voor elkaar dan maar zwart-wit
Foto 9:

Aaaaah
Filmpje 1:
Hier zie je ongeveer 20 seconden lang dat ze goed loopt. Enkele keren zet ze haar voetje nog verkeerd neer. Dit is al wel stukken minder dan eerder.
Filmpje 2:
De eerste seconden van het filmpje zie je haar huppelen als een konijn. Als ze niet nadenkt dan gaat ze zo lopen, even afremmen en dan is het goed. Als ze los loopt is het wat moeilijker om haar wat rustiger te houden. Heb haar ook even laten lopen zodat ze iets energie kwijt kan en toen ik haar riep en toen kwam ze braaf (Jeej!) heb ik haar ook weer vast gedaan en ben na de auto gelopen.
Therapie vandaag
Vandaag zijn we ook naar therapie gegaan, de foto's van het bos waren trouwens van gister.
De vrouw die de therapie doet vond dat Jesda goed op weg was. We hebben nu een half uur gezwommen. Balletje gooien, ophalen, even op het rustblokje zetten, balletje loslaten en weer gooien en dat een half uur lang. Dacht dat ze nu weer lekker moe was... Niet dus.. Maargoed, geen aandacht geven en morgen maar eens zien hoe ze er bij loopt.