Nou gister thuis aangekomen, en eerst kennis gemaakt met mijn hond in het parkje achter mijn huis, daarna mee de tuin ingenomen. Onze hond die we al hadden is erg jaloers en was dus nogal vaak boos tegen de pup, maar goed, dat zou hopelijk wel goed komen.
Ik heb super leuke foto's met onze andere hond, maar bokt geeft nu aan dat de afbeelding max. 800 pix. hoog en breed mogen zijn, dus ik moet ze eerst gaan verkleinen..
O en verder wat een gedoe wat het toen we landde.. Kon mijn pup niet vinden! Eerst zou die gewoon bij de bagage band bij onze koffers komen.. (Wat ik erg gek vond) Na tijdje te hebben gewacht heb ik het daar nog maar eens gevraagd.. Hmm nee hij zou bij band 1 uit de deur komen.. Daar 30 min. gewacht tot iemand in een wolkey tolkey ging informeren.. Mijn hond was nergens meer!!!! Niet meer in het vliegtuig, nee nergens, ze hadden geen hond gezien.. Ik dus al met tranen in me ogen.. Wij weer ergens anders geinformeerd, daar weer 15 min gewacht.. ondertussen had ik stiekem mijn moeder naar binnen gelaten (wat dus absoluut niet mag)
We gingen maar weer eens naar nummer 1 lopen, ik was bij nummer 15 (is ver van elkaar) en ik hoorde gejank!!!! Ja, daaar is mijn pup, ik snel erheen gerend en daaar was die dan eindelijk! Pfjoewww!!