Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

love_Soraya schreef:ik ben me er inderdaad van bewust geworden dat hij daar misselijk van werd, en geef hem nu 2 dagen in de week zijn vleesdag en andere dagen zijn brokken.
voordat ik overstapte na orijen heb ik hem 2 weken vers gegeven maar dat wou hij na een paar dagen niet graag meer eten..
het liefste wil ik graag een relatief goede brok zoals orijen of acana en daarbij 2 x in de week vers geven..
ben erg benieuwd of iemand het probleem herkent met bultjes en nu vlekjes op de vacht bij orijen, of dat inderdaad door het eiwit percentage kan komen..
en zie wel of ik verander van voer ..
Dus zijn nu ook op de kvv overgestapt. Alleen een paar vragen hierover: Ik lees van sommige dat vlees en brok een slechte combinatie is,..Onze hond krijgt nu dus 's ochtens vlees van Lotgering en de rest van de dag kan ze brokjes eten (wat ze eigenlijk amper aanraakt) Maar is dat echt zo slecht? En de pakjes van Lotgering zijn eigenlijk te groot, dus moet ik ze over 2 dagen voeren. Maar de 2e dag is het vlees iets verkleurd. Kan dat kwaad? Alice schreef:Onze hond kwam van de vorige eigenaar van RC af, wij zijn overgestapt naar Eukanuba, maar daar begon ze onwijs van te stinkenDus zijn nu ook op de kvv overgestapt. Alleen een paar vragen hierover: Ik lees van sommige dat vlees en brok een slechte combinatie is,..Onze hond krijgt nu dus 's ochtens vlees van Lotgering en de rest van de dag kan ze brokjes eten (wat ze eigenlijk amper aanraakt) Maar is dat echt zo slecht? En de pakjes van Lotgering zijn eigenlijk te groot, dus moet ik ze over 2 dagen voeren. Maar de 2e dag is het vlees iets verkleurd. Kan dat kwaad?
en doet dus wel langer als 2 dagen met een pakje hihi...
zo raakt je vriezer ook wel vol lol