Bailey_4ever schreef:Ja dat doen ze inderdaadEr hebben in ons vorige huis mensen gewoont die een kennis hadden die werkzaam was bij de politie. Die hebben toen een lijst in handen gekregen (de politie) waarop allemaal huizen stonden met wel of niet toegankelijk voor inbraak. En wat stond er achter; of er een hond was, hoeveel en wat voor 1. Ze hadden hier 2 mastiven dus ze stonden dik gedrukt op de niet lijst, wist de kennis hun te vertellen.
Nu zitten wij hier met 2 allround kruisingen en 2 rottweilers. Mensen wagen zich doorgaans niet zomaar op ons terrein, en terecht. Sara is erg duidelijk en geeft goede signalen vooraf, eerst grommen en blaffen en als je dan nog zo dom bent dan... Tja dat weet ik niet, nooit iemand gezien die het erop waagdeHeel verstandig.
Het komt echt over alsof je dat allemaal maar stoer vindt...
Bailey_4ever schreef:Sorry ik kan hier echt niks van bakken hoor.
Zeer zeker lees ik wel maar ik ben het gewoon niet eens met wat je zegtIk ben nog steeds niet van mening dat ik heb gezegd dat de agenten (deels) schuld hebben. Het komt van meerdere kanten en alles zal zo zijn invloed hebben gehad maar ik was er niet bij dus weet ik het fijne er niet van. Ik denk alleen dat de agenten misschien anders hadden kunnen handelen, maar ik ben geen politie, weet niet wat er aan is voorbereid, wat er wel of niet is gedaan en welke afwegingen zijn gemaakt dus daar kan ik verder niks over zeggen. Ik kan slechts suggereren en raden, net als iedereen hier trouwens.
Ik vind anders dat minikatje je vrij duidelijk gequote heeft, al op pagina 4 volgens mij... Ook in deze post lijk je jezelf tegen te spreken - Eerst schrijf je dat je niet vindt dat de politie schuld heeft, maar daar achteraan schrijf je óf zoiets als "maar...." of, zoals hier: "ik denk alleen dat..." Dan is het toch niet zo raar dat mensen je niet kunnen volgen? Dat is dus geen persoonlijke aanval naar jou, maar het komt zo vreemd over.
Bailey_4ever schreef:Nou ik denk dat niks van 1 partij afhankelijk is. De agenten hadden het misschien anders kunnen doen (giswerk natuurlijk), die hond was ondanks dat het zijn schuld niet is dat ie vals is, toch schuldig aan de ravage die hij heeft aangericht en voor toch zeker wel het grootste deel; de eigenaar.
Sorry had niet gezien dat je het eerder had gevraagd, dan had ik wel geantwoord
Nu gebruik je het woord schuldig alweer, terwijl je daarvoor al een paar keer geschreven had dat je dat niet vindt van de hond... (Het lijkt dus alsof je jezelf telkens weer tegenspreekt). Ik denk dus dat het alleen een verkeerd woordgebruik is. Waarschijnlijk snap ik wat je bedoelt, maar een dier is in principe niet "schuldig" of "verantwoordelijk". De hond heeft die agenten aangevallen en zwaar verwondt, maar hij kán er niet schuldig aan zijn! Alleen een mens kan "schuld hebben".
Dus ik denk dat we het wel over de meeste dingen eens zijn
maar begrijp je dat sommige mensen (incl. mij) sommige posts nogal tegenstrijdig en/of vaag vinden zo?
Er hebben in ons vorige huis mensen gewoont die een kennis hadden die werkzaam was bij de politie. Die hebben toen een lijst in handen gekregen (de politie) waarop allemaal huizen stonden met wel of niet toegankelijk voor inbraak. En wat stond er achter; of er een hond was, hoeveel en wat voor 1. Ze hadden hier 2 mastiven dus ze stonden dik gedrukt op de niet lijst, wist de kennis hun te vertellen.
Heel verstandig.
en volgens mij was men het ook al eens dat het niet zozeer rasgebonden is
Maar ik weet dat het in Engeland niet vanzelfsprekend is dat agenten wapens op zak hebben hoor.